fetaste tricket!???

fetaste tricket!???
Nej nu när det gäller feta trick så är oldscooltrick aldrig fel, en fet 30m superman med sen volt eller en grotesk kosack, det är grejor det...

fetaste tricket!???
seeeeeeeeeeeeeeeg 180 nose och ööhh ja den där railen på absence trailern med jacob wester då han typ gör en 450 av tror jag iaf(?)
jacob e nog bäst föresten

fetaste tricket!???
undra hur många gånger d här och bästa jibb låten, fetaste kraschen osv har dragits upp.. läs gamla inlägg så slipper sånt här skit ta plas!

/victor

fetaste tricket!???
De finns många duktiga jibbare och många häftiga tricks, men allt jag har sett av jon olsson ser väldigt bra ut. Tj schiller är inte helt fel han heller, men jon tar nästan priset med sina kangaroos xD

fetaste tricket!???
Typ Cork 3a om man gör den lika fett som Tom gör i sin KoS edit ;)
annars flat5 med bwarrow ;)

och Tom är juh fetaste jibbern lr det kanske är PK har inte riktigt bestämt mig ;)

Senast ändrad:
fetaste tricket!???
blom sa:
för att behålla seriositeten (?) på forumtråden så tänker jag inte skriva nåt i stil med: switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant...så jag säger en stor 360 med någon grab...bästa jibbaren är sarah burke, för att hon är den snyggaste jibbaren...
måste säga en till grej å det är att Sarah burke e inte den snyggaste jibbern det e juh titti ;)

fetaste tricket!???
977 sa:
blom sa:
för att behålla seriositeten (?) på forumtråden så tänker jag inte skriva nåt i stil med: switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant...så jag säger en stor 360 med någon grab...bästa jibbaren är sarah burke, för att hon är den snyggaste jibbaren...
måste säga en till grej å det är att Sarah burke e inte den snyggaste jibbern det e juh titti ;)
o_rly.jpg

fetaste tricket!???
Fetaste tricket i cirkusen för tillfället tycker jag är:
OlssonFlippen, den är bara så sjuk

Men det som ger en soft-skön känsla, och det som bara ser sååå soft ut är:
En riktigt riktigt feeeet Flatspin med en ryggigt tweakad BarowGrab

fetaste tricket!???
Fetaste tricket är nog misty 5a med Lui kang . Skönaste åkarna Är helt klart E'dollo och Wallish . !

fetaste tricket!???
jag vill påpeka att vi borde vara lite mer seriösa i denna tråden och därför skulle jag inte vilja dra till med något i stil med switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant....däremot tycker jag att det fräschaste tricket är en stooooor rövgrab i ett litet kanthopp men då måste man göra den med överdriven utstrålning..bästa skidåkarn är ju han gunde svan

fetaste tricket!???
Switch 2040 dubleplack to octograb to pk grab to lastbilsförare i längd hoppsbackn, jag tkr att Jonas lundberg är bäst i varden :D

Tillbaka
Topp