[Artikel] Skidskvaller #3

Redaktionen

Aktiv medlem
Tanner Hall och Red Bull går skilda vägar, Greg Hill ansluter till Salomon och Spyder är till salu. Dessutom har redaktionen hört lite om Andreas Fransson, Jon Olsson och Eric Hjorleifson.

Läs hela artikeln:

Fan jäkligt bra skvallrat här redaktionen, mycket "aha" upplevelser. Grymt!

Ska bli spännande att se vad tanner har i siktet nu och även vad det blir för outerwear för Emma Dahlström!

Jag måste säga att jag tror Hasse är inne på rätt slutsatser här! Skulle vara grymt med fler techbindningar på marknaden, så jag hoppas på det!

Smått sunkigt av Red Bull faktiskt. Men Tanner signar väl med något annat, eller startar han kanske Inspired Energy?

" First, we’ll expand on the Guardian family for the 2013-14 season and bring back the tech-compatible boot-which will be much better than the first time we did it.". I LOL:ed

Audi R8, löjligt. Alldeles för lite utsläpp för att för att passa en satsande raceåkare... Klimatkompensera med att köpa FSC märkta skidor.

man ska inte underskatta freerides publicitet, hamnar man här är man made 4 life... grattis utter! och till lee-nus som jag tror kommer göra ett toppenjobb på röjk!

Nu måste jag bara få uttrycka lite ilska: Nick som förvisso fick bra placeringar i XGames har ingen som helst stil! Men nu är det så att Red Bull bara är publicitet kåta... Shaun och Tanner, det var dom som gjorde sporterna! Det är dom som alla ser upp till, h8 my opinion or digg it. Jag tycker som jag tycker!

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

18 september ska jag till italien(med klassen) så jag missar education of style!, kunde dom inte valt typ lördagen innan eller nåt ist för på en tisdag???

Det är en turneplan som bestämts av Inspired där Stockholm endast är ett av många stopp. Därför hamnade premiären på en tisdag.

Av: xcxllxcx Idag 09:32
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

18 september ska jag till italien(med klassen) så jag missar education of style!, kunde dom inte valt typ lördagen innan eller nåt ist för på en tisdag???

Tillbaka
Topp