[Artikel] Skidskvaller #28

Redaktionen

Aktiv medlem
Atomic börjar göra skidkläder, den halvfärdiga liften i Bjursås kommer byggas klart i vinter och Andreas Fransson och Bjarne Salén är nominerade i Powder Awards. Det är några av grejerna vi snappat upp till denna omgång skidskvaller.

Läs hela artikeln:

Carled

Aktiv medlem
Haha, vafan... Jag förklarar mig med att jag är nöjd med de skidor jag har (och håller mig till 1 januari) och kontrar med att football är ännu pryligare... I vilken annan sport kan man matcha tejp med tandskydd och handskar?!?

VictorWhite

Ny medlem
Jon kommer och ska hoppa i Tandådalen på måndag. Så ser det iaf ut om man läser inlägget på hans blogg. Kommer världens första orkan flip landas?

borat25

Ny medlem
För helvete Hasse, du måste vara den mest skitnödiga människa som någonsin vandrat på denna jord. Men det finns bot. Det stavas: L-A-X-E-R-M-E-D-E-L.

JohanDahlstedt

Aktiv medlem
Sverre byter sponsor till extrem?
Såg en pose på nätet med ett par opinion och nu även en bild på instagtam att han åkte på dom! Någon som vet mer?

Utter

Aktiv medlem

@Carled: Skidåkning givetvis! Tejp har man ju alltid nånstans, handskar (duh!) och tandskydd borde jag haft den där dagen för 6 år sedan...

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp