fetaste tricket!???

fetaste tricket!???
för att behålla seriositeten (?) på forumtråden så tänker jag inte skriva nåt i stil med: switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant...så jag säger en stor 360 med någon grab...bästa jibbaren är sarah burke, för att hon är den snyggaste jibbaren...

fetaste tricket!???
D-Spin 1080 Mute Grab..

Tanner Hall - Jon Olsson - J.F Cusson

Har nån hört talas om Emil Fors från Örebro, har hört att den grabben sätter 1260?!

fetaste tricket!???
en no-air safetygrab på ett 30-meters-bigjump skulle.. jon olsson e grym så klart.. daniel hemlin har skön stil oxå..

fetaste tricket!???
heh precis blom. Sarah Burke är ju grym, hon har jävligt skön stil också:D
Simon Dumont är grym han med.

Grymmaste tricket. Hmm.. en riktigt fet, något corkad 360 eller 540 med nosegrab.

Snyggaste tricket jag sett är fan när Simon Dumont sätter en 360 ner för en hängdriva i Ready Fire Aim. ojojoj.

fetaste tricket!???
Det coolaste tricket måste nästan vara Laurent Favre´s cork 180 utför landningen på red bull big air hoppet...

fetaste tricket!???
en skitfet sw 3 reverse saftygrab och cork 7 tail e riktigt, riktigt grymma trick.

visst e våra svenska åkare grymma, men jag tror jag säger dave crighton. grymm i pipe, grymm i pipe. hans del i ready fire aim e smoooth som fan...

fetaste tricket!???
Cork 810 to rail(candide thovex)
Tanner hall eller Jon Olsson,mitt val skulle va jon då han är så säker.
ere stil som gäller så är Windstedt grymt stark.

fetaste tricket!???
en switch 1800 mutegrab to riskyflip to wallride to lincolnloop to nose press to onefoot assgrab ninjaplant matherfacker...såklart stompad landning

fetaste tricket!???
måste väl ändå vara en enorm backflip utför en hög hängdriva eller klippa. seth morrison och shane mcconkey brukar sätta fina såna.

fetaste tricket!???
Jag säger en riktigt lugn cork 360 eller switch cork 540. Får man bara välja en så blir det Eric Pollard, han har sån grymt snygg stil, stil är allt i skidåkning tycker jag.

fetaste tricket!???
bräda: Jussi Oksanen och en äckligt seg bs 360 stalefish

Skidor: candide thowax och en stooor o seeeeg 360/720 me bajstweakad mute.

fetaste tricket!???
Såg emil fors på cloetta finalen i tandådalen för några veckor sen...satte en klockad switch 1080...något av det snyggaste jag sett live...

fetaste tricket!???
switch 360, niklas karlström stilen e klockren, mike wilson, chris turpin o jess cummings.

fetaste tricket!???
Rodeo 720(så Snyggt) o Jacob Wester är ju hetast på skidor just nu fan!!!på snowboard regerar fortfarande Stefan Karlsson!

fetaste tricket!???
jag måste nog hålla med om att det är svårt att slå en riktigt tweakad switch-superman-1080-tailgrab-to-nosegrind-to-double-backflip-to-lincoln-loop-to-faceplant... det är det snyggaste. kanske en jangen tailgrab skulle passa in där nånstans, men fetaste jibbarn är helt klart anders "coolman" westin!

fetaste tricket!???
Fetaste tricket:
Riskyflip rocket air to Dinner Roll 720 Japan d-spin inverted mooning phat ass kicking mulekick to face

Softaste tricket:
Late 360 retard flip double mute

Fetaste åkaren:
Väsjö-Peter (bräda)
Ingmar Stenmark

Softaste åkaren:
Erik från pinnens skidskola! (bräda, kom 8:a i redbull)
Pep Fujas

Tillbaka
Topp