Film: Almost

den va så jävla soft.. åkarglädje till 110%.. det är precis såhär som skidfilm ska va..

ett extra + för dubbel back!.. synd på landningarna bara.. å andreas swich backflip när man ser uppifrån i backen!

finns mkt mer att säjja!.. men en helt sjuk film:D.. hur bra som helst:D

tyvärr tyckte jag att filmen inte var helt 100% bra. den var bra till så till vida att det gick snabbt att se den trotts att den var 27minuter lite drygt. och allt roligt går alltid snabbt ju. MEN, jag tyckte att den var lite seg ändå. lite för mycket slowmotion och inte alls samma action som jag hade förväntat mig från trailern
dock creds till alla dubbla bakåtvolter samt switch volten. när får man se det gamla tricket switch double backflip.

det var kul att ni hade lagt in lite klipp från filmen "Summersession augusti" (om jag minns namnet rätt)

antagligen har man blivit lite avtrubbad av alla filmer som har lagts upp här, eller så var det att ni hade sänkt från 6gb till lite drygt 100mb. har inte läst så noga på rapidshare om hur stora filerna får vara, men om den hade blivit 200mb hade den kanske lite skönare att se på.

anywayz, keep up the good work. jag ger filmen 8 av 10

jävligt lättad efter 15 sek in på olof molins del, höll på att skriva inlägg om att ja har hört fan alla låtar här :P men! GJ boyzzzzzzzz

Wow bästa filmen?
Tycker detta var minst lika kul som att kolla på en "riktig" skidfilm.
Bra jobbat killar, ni glädjer många!

Natti natti.

jävligt bra film grabbar, andreas du är kungsbergs nya kung. ja kommer själv från kungsberg så ja vet va kungsbergs-trollen går för, haha johan och elov ja diggar eran humor!

//sverin!

Hej allihopa och tack för kommentarerna. Vi håller på att leta nån server att lägga upp den på i bättre kvalité.

Att filmen blev rätt lång kan jag verkligen hålla med om, men vi tänkte inte på det när vi gjorde den och så bara blev det så och vi orkade inte riktigt göra om den sen, men det är ju en amatörfilm så:P.

PS. Vi skulle gärna vilja ha mer konstruktiv kritik så vi vet vad som kan göras bättre till nästa film

/Andreas

Schysst film. Tycker att vissa åkare inte skulle vara med men för övrigt var den bra som fan! Creds till Andreas som körde äckligt cleant!

måste säga att den var 12 gånger bättre än den gamla, det syns att ni har utvecklats, jävla schyssta moves på andreas också =) blev lite smått förbannad när du överroterade på dubbeln ville ju att den skulle sitta =). ser fram imot nästa års film ju =)

keep up the good work hby - ski team

är det inte möjligt att lägga upp en torrent på typ the pirate bay?
alltså med bra kvalla...
vet ej hur man gör men de e nog inte så svårt..

filmen var helt okej men kunde vart kortare med bättre klipp kanske.
3/5

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp