[FILM] axel i helgen!

• Trådstartare Trådstartare paddnacke
  • Start datum Start datum
[FILM] axel i helgen!
ONEJ,hoehaeheao nice

Senast redigerad av en moderator:
[FILM] axel i helgen!
Grymt axel.. som vanligt.. 9orna va sjuka! men ta å släng me mer klipp å gör en lång edit! lite ösigare musik! då blir de grymt.

ett tips för den som redigerat är å zooma in klippen filmade me Fisheye't lite för då slipper man den stora svarta ringen som blir över halva skärmen annars..

[FILM] axel i helgen!
sjuka skilz för o va en liten knatte men tycker att du kör lite väl mkt spin to win.. fin film =)

[FILM] axel i helgen!
word på jeppenejtewwwr, lite bättre väder, mindre skak i kameran och bättre kvalitet hade inte heller suttit fel

Senast redigerad av en moderator:
[FILM] axel i helgen!
zooma när du använder fishey??? hurfan menar du nu? Då kan man ju skita i att sabba bilden med ett billigt fishey från början. Ja, jag håller med att det är lite ostigt med ett cirkulärt fishey extender men det finns bättre lösningar än att zooma in och få andra problem... Köp en lite nyare/modernare/dyrare extender typ x0.7 eller x0.5 som är "fulltecknande" så slipper man ringen och massa CA-distortioner. kostar från 1500kr.

[FILM] axel i helgen!
Fan va alla klagar på min nya fisheye,blir fan lite ledsen ;\ Närå men jag upptäckte efter första dagen med det att det var lite jobbigt med helt utzoomat så jag har zoomat in lite nu när jag kör med den. Och bättre redigering nu än förra gången axel :) SKönt att du tar med när jag pratar och frågar om kommentarer :) Skön låt btw ;) Rastaman chant :)

[FILM] axel i helgen!
yeah :D nice film :) men jag ville se lite av din mongo style i slutet av söndagen med byxorna över naveln och grejs :'(

[FILM] axel i helgen!
zoomar man in är fisheyet överhuve taget ganska onödigt (även om de bli lite längre ifrån)
och zoomar man in på kameran så blir de suddigare
zoomar man in i redigeringsprogrammet blir det sämre kvalitet

ett tips är att köpa ett fisheye med större lins

men de va snyggt åkt och editen va bra:D Go axel

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp