FILM, CleanCutproductions alla filmer

Störtsköna filmer, Snowstorm var de redigt skön åkning i! Bra musik också. Puder Åk var väll inte den bästa filmen men de e sån åkning som man gillar. Sommar rail var ju en trevlig film, bra filmat på den, fast de e de på alla filmerna! Bill och Bull, oj oj den va sköön, skitsnyggt med volterna. Frankrike Resan var goo, där fick fransmänen se på ett å annat, konstigt polishus... Vattenhopp i Orsa verkar vara en trevlig uppvisning. Mycket bra.

coolt att ni stavat fel i texten över trilern.. lr ja texten över fönstret där man ser trailern.. komentera hjärna... :D:D::D:D:D:D:D hahahahha ::S:S:S:S nemen skön trailer förutom att jag renderar film så att de laggar.. men ändå :)

Senast ändrad:
KruxeliduX sa:
coolt att ni stavat fel i texten över trilern.. lr ja texten över fönstret där man ser trailern.. komentera hjärna... :D:D::D:D:D:D:D hahahahha ::S:S:S:S nemen skön trailer förutom att jag renderar film så att de laggar.. men ändå :)
Hahaha.,.. joo dett är jag såm skriver på hämmsidan so ni kan nog hita en hel del stavvfel där. hehe...

nya trailern, snowstorms andra parto sommarrail är bäst=) kan ej avgöra av dom

frågan har edan ställts men inget svar har skrivits tror jag vad heter låten i sommarrail

OMG.. inte långt kvar till awarsen nu.. hoho, vi är med däär foooor schizzzllle!!

vad gör ni om sommarn?

hat jävligt gött

Tillbaka
Topp