Tack för kritiken :P Nu vet jag vad som kan förbättras,Men som du kanske märkte så var det först molnigt väder sen soligt det blev så bara för att jag filmade en dag sen började jag klippa sen la jag på det som jag filmade senare iställetför att filma allt och sen börja redigera.Därför det blev lite konstigt där med enbart followcams och fisheye.MrFrid sa:Helt okej film! En del riktigt dåliga vinklar dock, och varför dessa konstiga effekter som att vrida bildrutan?
Blanda filmklippen lite mer så att de inte blir 1 minut med enbart fisheye / followcam även om denna followcam var sjukt läcker!
Ytterligare ett tipps är att välja ut de bästa klippen och arbeta med dem, använda lite mer slowmo så man hinner se och njuta av de klippen som är fina istället för att bara vräka på klipp efter klipp, då tröttnar man lätt!
Åkningen höll hög standard!
Ta åt dig av allas tips så kanske vi alla kan få se en riktig pangsuccé av dig i framtiden!
Peace
Den kräver myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket mer jobb vettu,SKa fråga cloetta om sponsjeppenator sa:nya editen var söt! lite mer glädje i den
men när kommer alexander erikssons promo?
tyvär, ja äger hela cloetta. bor nämligen granne med fabriken. ja har nog en del kontakter så ja kan fixa riktigt bra godis. men det kostar...aeriksson sa:Den kräver myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket mer jobb vettu,SKa fråga cloetta om sponsjeppenator sa:nya editen var söt! lite mer glädje i den
men när kommer alexander erikssons promo?![]()