[FILM] Elov Olsson (fyra filmer)

blev imponerad av cork 7, sen cork 7, 9 åt andra hållet? tappade hakan vah...å sen kommer du med nån jävla 180 upp på kickern sen sw 540..då blev jag riktigt förvånad. sjukt skillat, kontroll och snygg grabar på de. jävligt bra åkt

Senast ändrad:
artisty sa:
blev imponerad av cork 7, sen cork 7, 9 åt andra hållet? tappade hakan vah...å sen kommer du med nån jävla 180 upp på kickern sen sw 540..då blev jag riktigt förvånad. sjukt skillat, kontroll och snygg grabar på de. jävligt bra åkt
han gjorde nog bio 7 cork 7 och nose butter 720
det ser vartfall mer ut som BIO.

fett skillat.

Jävla sjuuk asså, i endel hopp hade du ju fan rotera 180 innan du änns hade kommit upp i luften :O... sjuka cp snurra, fett asså!.

Elov är den grymmaste åkaren jusst nu!

inte många som drar så sjuka snurrar.. helt egen stil har killen.. Kolla bara hans MUTE!?

sen att han lägger på 720 lika bra åt höger som vänster.. WH0000t!? grabben är grym

Keep it up Elov

jeppenator sa:
Elov är den grymmaste åkaren jusst nu!

inte många som drar så sjuka snurrar.. helt egen stil har killen.. Kolla bara hans MUTE!?

sen att han lägger på 720 lika bra åt höger som vänster.. WH0000t!? grabben är grym

Keep it up Elov
900 åt båda hållen!

Grymt Elov, såg dig i kb när du åkte man kunde ju inte annat än att stå helt häpen och se på!

grymt helt enkelt.

"inte många som drar så sjuka snurrar.. helt egen stil har killen.. Kolla bara hans MUTE!?"

mm shit... den muten är helt galen. Helt nytänkande, vilken egen stil, ingen har kommit på den förut. eller?

NiclasK sa:
haha nej, tyckte bara att det var lite skumt att säga att elovs tj mute är hans egna stil.
kan ju bara säga som så att Elov å Tj inte gör dom likadant.. kolla på båda å jämför.. visst har han inte kommit på att man kan övertweaka muten själv.. men grabben är Insane.. inte alla som kan bryta av sig fotlederna med sån stil..

sen kolla på rails? killen kör Onefooters som knappt nån annan gör.. jag säger bara Go Elov.

jeppenator sa:
NiclasK sa:
haha nej, tyckte bara att det var lite skumt att säga att elovs tj mute är hans egna stil.
kan ju bara säga som så att Elov å Tj inte gör dom likadant.. kolla på båda å jämför.. visst har han inte kommit på att man kan övertweaka muten själv.. men grabben är Insane.. inte alla som kan bryta av sig fotlederna med sån stil..

sen kolla på rails? killen kör Onefooters som knappt nån annan gör.. jag säger bara Go Elov.
jeppenator, han kör sina one footrs på en box som är 1 meter bred och kanske 2 meter läng..... menar du allvar?!

sebastian_p sa:
jeppenator sa:
NiclasK sa:

jeppenator, han kör sina one footrs på en box som är 1 meter bred och kanske 2 meter läng..... menar du allvar?!
Hmm stil? Visst gubben e ganska bra på att toksnurra åt alla möjliga håll. Men stilen är väl ganska tjarrig. Elov förtjänar lite creds men de känns som han har fått lite för mycket. Det finns många åkare som kör sjukt mycket cleanare som inte får mycket creds alls. synd.

Grymmaste åkaren just nu. nja.

Riktigt grymm kille, bra grabs och snurrar etc etc. Men jag måste hålla med niclasK lite att han inte är helt insane. Lite fladder och så om man ska vara petig men som sagt riktigt bra åkning fortsätt så elov så ska det nog bli nått ;)

jag hoppas ingen missförstår det dom precis innan mig har sagt och det jag säger nu, ingen har sagt att elov är dålig, hans butter 5:a är helt sanslös till exempel och hans mutes är feta dom med, sen är det självklart inte alla som kan snurra åt båda hållen, jag kan det vekrligen inte... men det känns som att ingen kan ta konstruktiv kritik på den här sidan? det är väl bara en bra grej? jag tror att elov kan bli helt otroligt duktig om han fortsätter vilket jag hoppas han kommer och det roligaste är att elov själv aldrig sagt emot nånting utan att alla andra försvarar honom, har inte läst alla inlägg men får uppfattningen om att det är så, och bara för att Niclas ger lite kritik och han själv är idiot på skidor som snurrar så som man säger åt honom då blir det liv i stugan! handlar inte den här sidan om att folk ska utvecklas på skidor? trodde det iaf, aja, ville bara skriva av mig lite såhär på kvällskvisten, jaja, keep it up elov!!

ciao

NiclasK

var ju så bra stämning innan ju... :(

och du har fel med elovs grab,
kolla på hans huvve när han kör sin mute :P

Odlander sa:
NiclasK

var ju så bra stämning innan ju... :(

och du har fel med elovs grab,
kolla på hans huvve när han kör sin mute :P
Låt Niklas och alla anda säga vad man tycker...
seriöst de e liksom ingen sy junta där man ska försöka ha bra stämning hela tiden innan alla lackar ur för ngn inte tycker som alla andra ja håller mig på Niklas sida i denna konversationen

bra, men vill ocks säga att de är inte bara han som kan tweeka mute så, om man kollar på newschoolers så kan man hitta minnst 30st som kan.

men bra trick btw.

bra filmer och skillad grabb men seriöst, vad är det med musiken?
brfas försss skillets fradllss vad är det för språk?

keep it up :D

riktigt kul att se... märks att han e bra... speciellt på railsen och att han snurrar åt båda hållen...
gillar musikvalet... kul med lite fransk hiphop...

8/10

Tillbaka
Topp