A
a_ahlnas
Guest
[FILM] Elov Olsson (fyra filmer)
vilken jävla tweak på sista 3an på andra filmen sjukt
HmmmmNiclasK sa:Hmm stil? Visst gubben e ganska bra på att toksnurra åt alla möjliga håll. Men stilen är väl ganska tjarrig. Elov förtjänar lite creds men de känns som han har fått lite för mycket. Det finns många åkare som kör sjukt mycket cleanare som inte får mycket creds alls. synd.sebastian_p sa:jeppenator, han kör sina one footrs på en box som är 1 meter bred och kanske 2 meter läng..... menar du allvar?!jeppenator sa:kan ju bara säga som så att Elov å Tj inte gör dom likadant.. kolla på båda å jämför.. visst har han inte kommit på att man kan övertweaka muten själv.. men grabben är Insane.. inte alla som kan bryta av sig fotlederna med sån stil..
sen kolla på rails? killen kör Onefooters som knappt nån annan gör.. jag säger bara Go Elov.
Grymmaste åkaren just nu. nja.
simon e, han har sjukaste stilen så smuttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:HmmmmNiclasK sa:Hmm stil? Visst gubben e ganska bra på att toksnurra åt alla möjliga håll. Men stilen är väl ganska tjarrig. Elov förtjänar lite creds men de känns som han har fått lite för mycket. Det finns många åkare som kör sjukt mycket cleanare som inte får mycket creds alls. synd.sebastian_p sa:jeppenator, han kör sina one footrs på en box som är 1 meter bred och kanske 2 meter läng..... menar du allvar?!
Jag håller inte med alls. Lägg upp en tråd som exempel med nån som kör cleanare än Elov och inte får nå cred.
Mmm kanske. Men det är ingen som har sagt att han inte är duktig.peerlan sa:simon e, han har sjukaste stilen så smuttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:HmmmmNiclasK sa:Hmm stil? Visst gubben e ganska bra på att toksnurra åt alla möjliga håll. Men stilen är väl ganska tjarrig. Elov förtjänar lite creds men de känns som han har fått lite för mycket. Det finns många åkare som kör sjukt mycket cleanare som inte får mycket creds alls. synd.
Jag håller inte med alls. Lägg upp en tråd som exempel med nån som kör cleanare än Elov och inte får nå cred.
Alla tycker olika, själv tycker jag elov har så jävla härlig stilNiclasK sa:Hmm stil? Visst gubben e ganska bra på att toksnurra åt alla möjliga håll. Men stilen är väl ganska tjarrig. Elov förtjänar lite creds men de känns som han har fått lite för mycket. Det finns många åkare som kör sjukt mycket cleanare som inte får mycket creds alls. synd.sebastian_p sa:jeppenator, han kör sina one footrs på en box som är 1 meter bred och kanske 2 meter läng..... menar du allvar?!jeppenator sa:kan ju bara säga som så att Elov å Tj inte gör dom likadant.. kolla på båda å jämför.. visst har han inte kommit på att man kan övertweaka muten själv.. men grabben är Insane.. inte alla som kan bryta av sig fotlederna med sån stil..
sen kolla på rails? killen kör Onefooters som knappt nån annan gör.. jag säger bara Go Elov.
mitt fel på en 7a.ElovOlsson sa:hoppas du skojjar tror du jag vågar göra en sån mute på 360?