[FILM] Elov Olsson (fyra filmer)

NiclasK sa:
sebastian_p sa:
jeppenator sa:
kan ju bara säga som så att Elov å Tj inte gör dom likadant.. kolla på båda å jämför.. visst har han inte kommit på att man kan övertweaka muten själv.. men grabben är Insane.. inte alla som kan bryta av sig fotlederna med sån stil..

sen kolla på rails? killen kör Onefooters som knappt nån annan gör.. jag säger bara Go Elov.
jeppenator, han kör sina one footrs på en box som är 1 meter bred och kanske 2 meter läng..... menar du allvar?!
Hmm stil? Visst gubben e ganska bra på att toksnurra åt alla möjliga håll. Men stilen är väl ganska tjarrig. Elov förtjänar lite creds men de känns som han har fått lite för mycket. Det finns många åkare som kör sjukt mycket cleanare som inte får mycket creds alls. synd.

Grymmaste åkaren just nu. nja.
Hmmmm
Jag håller inte med alls. Lägg upp en tråd som exempel med nån som kör cleanare än Elov och inte får nå cred.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:
NiclasK sa:
sebastian_p sa:
jeppenator, han kör sina one footrs på en box som är 1 meter bred och kanske 2 meter läng..... menar du allvar?!
Hmm stil? Visst gubben e ganska bra på att toksnurra åt alla möjliga håll. Men stilen är väl ganska tjarrig. Elov förtjänar lite creds men de känns som han har fått lite för mycket. Det finns många åkare som kör sjukt mycket cleanare som inte får mycket creds alls. synd.

Hmmmm
Jag håller inte med alls. Lägg upp en tråd som exempel med nån som kör cleanare än Elov och inte får nå cred.
simon e, han har sjukaste stilen så smutt

fett nice 450 pretzel 2, dock fett synd att du inte stompade 810n.. fett nära några gånger den dagen.. men cleanast tycker ja är 2kickarna med backflipp på den andra..:P

ja kan fan inte säga om han har grym steeze eller om han inte har nån stil alls, allt är upplagt för grym stil, men ofta så blir de bara flax, men ibland så blir de ju grymt steezat, svårt å säga, duktig är han garaterat iaf!

peerlan sa:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa:
NiclasK sa:

Hmmmm
simon e, han har sjukaste stilen så smutt
Mmm kanske. Men det är ingen som har sagt att han inte är duktig.
Det NiclasK sa var ju att folk som hade schyst stil inte fick nå cred för det.
Jag tycker i alla fall att Elov förtjänar all den beröm han fått!

NiclasK sa:
sebastian_p sa:
jeppenator sa:
kan ju bara säga som så att Elov å Tj inte gör dom likadant.. kolla på båda å jämför.. visst har han inte kommit på att man kan övertweaka muten själv.. men grabben är Insane.. inte alla som kan bryta av sig fotlederna med sån stil..

sen kolla på rails? killen kör Onefooters som knappt nån annan gör.. jag säger bara Go Elov.

Alla tycker olika, själv tycker jag elov har så jävla härlig stil

grymt med 810 upp även om den inte var den cleanaste såg dig när du drog en dubbel så clean;)

Men satan, killen blir ju bara bättre och bättre hela tiden! Han börjar bli riktigt grym på att åka, men en sak har jag att klaga på, STILEN.
Nästa vinter borde han träna mer på den, då jävlar kommer det sluta lyckligt=)

Tillbaka
Topp