äru tokig!?!?!? STILEN ÄR ALLT FFS.adam_h sa:jobba lite på stilen kan du gå långt
håller med! grabben har sjuka skills, men lite flaxigt äre..OM man ska vaa kritisk.Odlander sa:äru tokig!?!?!? STILEN ÄR ALLT FFS.adam_h sa:jobba lite på stilen kan du gå långt
Han har sponslillmatti sa:Han måste ha sponsor, har han inte de måste han söka!
sjukt tjocka spinns rill railsen.
Va??? detm kan du ej ha sett för jag har nämligen aldrig gjort en dubbel nån gång.. :Da_ahlnas sa:grymt med 810 upp även om den inte var den cleanaste såg dig när du drog en dubbel så clean![]()
Hahahaha han menar nog att du drog en dubbelt så clean 810 upp.. hihiElovOlsson sa:Va??? detm kan du ej ha sett för jag har nämligen aldrig gjort en dubbel nån gång.. :Da_ahlnas sa:grymt med 810 upp även om den inte var den cleanaste såg dig när du drog en dubbel så clean![]()
hehe.. nu fatta jag.. :Pjeppenator sa:Hahahaha han menar nog att du drog en dubbelt så clean 810 upp.. hihiElovOlsson sa:Va??? detm kan du ej ha sett för jag har nämligen aldrig gjort en dubbel nån gång.. :Da_ahlnas sa:grymt med 810 upp även om den inte var den cleanaste såg dig när du drog en dubbel så clean![]()
roligt med missförstånd
hehe aa dåligt formulerat av migElovOlsson sa:hehe.. nu fatta jag.. :Pjeppenator sa:Hahahaha han menar nog att du drog en dubbelt så clean 810 upp.. hihiElovOlsson sa:Va??? detm kan du ej ha sett för jag har nämligen aldrig gjort en dubbel nån gång.. :D
roligt med missförstånd
gubbfrilla :PKossan sa:najsiga filmer., men vad har han gjort med håret?
det är ett flat down rail som jag kör disaster på, fast det ser nästan ut som lipslide..Agerstig sa:han e fan bra asså
gjorde han en lipside 450 vid 01:06?
STIL? do you mean Steele? Steele Spence?stahlViktor sa:Ingen stil ! annars cp ! hehe ! men det betyder inte att jag har bättre stil bara så alla nördar som skulle skriva det vet !