Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med föregående, plus att du måste lära dig klippa bättre. Sämst redigerat ever.face-plant sa:samma kameravinkel, samma utövare, samma plats..... hela tiden. det enda som händer förutom hoppandet är att molnen rör på sig. det var helt ok hoppning men till nästa film: försök att ha lite olika vinklar, olika hoppare, så varifierande trick som möjligt. då kan det bli riktigt bra!
//faceplant
W0RDandreas_f sa:värför la du upp den här? ärligt talat så suger du
haha, fan va jag är skön!:PEwasx sa:sjuk redigering, vad heter låten?
Satte en grov face plant förr förra året när jag försökte mig på den dubbel framåt, har även landat utan för någon gång, pga att jag hoppar bakåt när jag gör framåt volterproBC sa:DU ÄR SÄMST!!!!!! MIN LILLESYRRA ÄGER DIG O HON E FEM BAST!
akta där me framåt tyngden en vacker dag blir de e GROV faceplant!
HHAHHAAHHAAH OOOOMFFFGGGGGGGGEwasx sa:haha, fan va jag är skön!:PEwasx sa:sjuk redigering, vad heter låten?
Därför att den filmen kliptes i hop för ett halv årsedan, hittade filmen nu och ville veta vad det var för trick. men orkade inte dra hem vegas och fixa till moviemakermisstagen eller eller ta bort rästen.Odlander sa:HHAHHAAHHAAH OOOOMFFFGGGGGGGGEwasx sa:haha, fan va jag är skön!:PEwasx sa:sjuk redigering, vad heter låten?
misty 5,
men om du vill veta vad det är för trick,
VARFÖR I HELVETE LADDAR DU UPP ÄNNU MER SKIT? :S
Han äger ju dig iaf..ToBiAsBeRgLuND sa:lär er hoppa
du suger ännu hårdare johan!SnowboardEliten sa:asså seriös, du sög hårt!!!! min lillasyra e typ 7 o hon äger dig så jävla hårt:D de va en misty 5:a.. nästa gång du lägger fram en film så gör den bra åtminstånde!!!
word:Pyeah_right sa:haha, mm akta dig för "SnowboardEliten" för han är faktiskt kompis med Jacob Wester och Jon Olsson! Och inte minst är han en del av snowboardrörelsens toppskikt. Men framförallt så har han en syster som är "typ" 7 år vars studsmatteteknik tydlgen ska vara otroligt häpnadsväckande och enligt "snowboardeliten" själv är hon svergies nästa stora OS-hopp.