[FILM] En dag med oss.

• Trådstartare Trådstartare mbertzwm
  • Start datum Start datum
[FILM] En dag med oss.
lär er filma så blire bra. eller åtminstone så behöver ni inte stå och låtsas vara på disco då ni håller i kameran. en utvecklingstörd filmar ju bättre. schysst åkt annars.

[FILM] En dag med oss.
bra snurrat men inte speciellt bra stil o inga grabar,,

All makt åt Tengil

[FILM] En dag med oss.
det var bra, jag kanske har fel men det var feta spins o så men det ser inte ut som ni knappt landar hälften av dem.

men men ja har kanske fel, keep it goin

[FILM] En dag med oss.
skulle gissa på att det är en digital kamera blandat med moviemaker som är användt
och det är aldrig en bra kombination

Men bra åkning ifall ni inte är så gammla!

Ålder?

[FILM] En dag med oss.
dålig film dålig kvalla dålig redigering

å ni såg inte ut att ha nån kontroll

varför tog du inte me tricket på han som körde switch?? kanske för att han inte satt tricket/ingen kontroll så att de blev fult?

de va iaf fult att tricket som kunde varit snyggast/bäst inte va me(ja menar när han körde sw)

[FILM] En dag med oss.
JagGillarSkidor sa:
dålig film dålig kvalla dålig redigering

å ni såg inte ut att ha nån kontroll

varför tog du inte me tricket på han som körde switch?? kanske för att han inte satt tricket/ingen kontroll så att de blev fult?

de va iaf fult att tricket som kunde varit snyggast/bäst inte va me(ja menar när han körde sw)
lugna ner dig dom är bara små knattar..

[FILM] En dag med oss.
vi är 9 till 14 och det var inte direkt en seriös film ;P måns ville att vi skulle filma lite med hans digital kamera och att göra ihop en snabb film också gjorde han den skulle ja tro på moviemaker och var inte så noga. (inte jag som filmade) :D

[FILM] En dag med oss.
jo moyo tävlingen är på södraberget nästa helg. men det är inte det där hoppet utan dom kommer bygga ett nytt plus att dom skaffar in 6 nya railar med bra kvalla, och en corner skulle ja tro om dom får ihop snö :D gå in på www.moyo.se

[FILM] En dag med oss.
ramundberget_skidor sa:
jo moyo tävlingen är på södraberget nästa helg. men det är inte det där hoppet utan dom kommer bygga ett nytt plus att dom skaffar in 6 nya railar med bra kvalla, och en corner skulle ja tro om dom får ihop snö :D gå in på www.moyo.se
När ja va inne och snacka med dom sa dom att de blir ett big jump å kanske en corner,, dom sa innget om några rails?

[FILM] En dag med oss.
nej men dom kommer ändå få in rails till backen. railsen ska inte va med i tävlingen. men för dom som åker vanligt kanske vill veta ;D

[FILM] En dag med oss.
bara jag som stör mig på den röda killen som sitter på nån bänk på platån som sitter oställer sig upp varje gång nån har landat:P

[FILM] En dag med oss.
fett najsig flip brädåkaren gör!!

och övriga skidåkare också bra!! :D

men jag håller med som andra skriver, skaffa stativ för kameran.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp