Myrre Ny medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #1 och en liten underflip i ett dvärghopp första gången jag redigerar en film så inge klageri peace Senast ändrad: 2007-02-08
welle Ny medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #3 nice åkning men redegering och filmning kan du träna på
Myrre Ny medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #4 jo, var dock första gången jag redigerade en film
syltmogul Medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #7 sakta ner farten på klippen lite så blir de säkert bra
D Deleted member 39569 Guest 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #8 så kan det också se ut, fint
J jpelgander Ny medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #10 tyck de du gjorde i dvärghoppet var fett snyggt.
Myrre Ny medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #11 jo, men nu har vi fått bigjump, måste få lite mer matrial
H Hakman Aktiv medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #12 Du har riktigt skön stil! Fladdra lite mindre med stavarna bara så blir det ännu cleanare. Nosepressen va nog min favorit.
Du har riktigt skön stil! Fladdra lite mindre med stavarna bara så blir det ännu cleanare. Nosepressen va nog min favorit.
Falkishh Ny medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #15 de enda var att den va lite kort :P annars bra
F face-plant Ny medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #18 det enda dåliga var att jag ville se mer, ut och filma. kvaliten kunde vart bättre. men annars var det bra. särsilt underflipen. //faceplant
det enda dåliga var att jag ville se mer, ut och filma. kvaliten kunde vart bättre. men annars var det bra. särsilt underflipen. //faceplant
D Deleted member 65291 Guest 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #19 varför la du inte in underflip klippet i Filmen me de andra tricken ? aja bra kört:D
Myrre Ny medlem 2007-02-08 [film] en liten film från tärnaby #20 alwaysCrash sa: varför la du inte in underflip klippet i Filmen me de andra tricken ? aja bra kört:D Klicka för att se resterande... thanks, det var så att jag fick det klippet av en polare efter att jag hade gjort filmen, så jag hade inte orken till att lägga in det
alwaysCrash sa: varför la du inte in underflip klippet i Filmen me de andra tricken ? aja bra kört:D Klicka för att se resterande... thanks, det var så att jag fick det klippet av en polare efter att jag hade gjort filmen, så jag hade inte orken till att lägga in det