[Film] Fredrik_p

[Film] Fredrik_p
nu ska ja kolla!

EDIT: hoppningen var smuth , railingen va sådär(fast 450n av va rätt snice)

Senast ändrad:
[Film] Fredrik_p
kanske inte snyggaste stilen men lätt snyggare än min stil så ...

Sen åkningen !!! sw backflip, frontflip b-flip180, corkade snurrar och snygga mute's kan inte säga annat än att man är lite avis ;)

btw, är sw backflip och b-flip180 mycket svårare om man jämför med vanlig?

[Film] Fredrik_p
linder sa:
kanske inte snyggaste stilen men lätt snyggare än min stil så ...

Sen åkningen !!! sw backflip, frontflip b-flip180, corkade snurrar och snygga mute's kan inte säga annat än att man är lite avis ;)

btw, är sw backflip och b-flip180 mycket svårare om man jämför med vanlig?
bflip 180 är typ lika lätt som vanlig, sw back är lite svårare. Men mycket skönare.

[Film] Fredrik_p
öö inte så bra åkning, filmning o låten var snodd som fan
satsa på att ha en någålunda ordentlig kamera, och håll kameran stilla med stativ.

[Film] Fredrik_p
rasms sa:
öö inte så bra åkning, filmning o låten var snodd som fan
satsa på att ha en någålunda ordentlig kamera, och håll kameran stilla med stativ.
HAHAHAHAHA, vart var filmningen tagen? Sen fick jag reda efter jag gjort filmen att låten var med i push eller vad fan filmen heter. Gört bättre sj då?

[Film] Fredrik_p
ja du va ju grymm i luften men asså du såg verkligen ut som en gorilla påväg in mot hoppet.´och de e inge vidare snyggt. kanske om du hade haft XXXL jacka lr nått

[Film] Fredrik_p
bra åkt i slutet

jag vet att du är lång och jag brukar inte kommentera folks kläder osv men
du skulle få mycket bättre stil med mycket större kläder:D

nice film förövrigt

[Film] Fredrik_p
rätta mig om ja har fel men har du inte haft med många av klippen i andra småfilmer här på free lr??:S sen tkr ja d e jävlit onödit å ha med en bakåtvolt från en lekplats även fast det är skillat. det är inte ens fränt.

låten sög. din hoppning ägde! railsen va... njaaa hyffsade.

[Film] Fredrik_p
jokke_900 sa:
rätta mig om ja har fel men har du inte haft med många av klippen i andra småfilmer här på free lr??:S sen tkr ja d e jävlit onödit å ha med en bakåtvolt från en lekplats även fast det är skillat. det är inte ens fränt.

låten sög. din hoppning ägde! railsen va... njaaa hyffsade.
jo typ nåttt klipp.

okey, thx

Tillbaka
Topp