Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HAHAAH. Skulle vilja se dig stå på ett par skidor.Ulrika_Cool sa:ful stil när du åkte sen när du tricksa med
bflip 180 är typ lika lätt som vanlig, sw back är lite svårare. Men mycket skönare.linder sa:kanske inte snyggaste stilen men lätt snyggare än min stil så ...
Sen åkningen !!! sw backflip, frontflip b-flip180, corkade snurrar och snygga mute's kan inte säga annat än att man är lite avis
btw, är sw backflip och b-flip180 mycket svårare om man jämför med vanlig?
thaanks dudeSwanbeck sa:snygg cork 10a![]()
jag e faktiskt drottning på skis, titti540 släng dej i väggen. liksom who is that!??!fredrik_p sa:HAHAAH. Skulle vilja se dig stå på ett par skidor.Ulrika_Cool sa:ful stil när du åkte sen när du tricksa med
HAHAHAHAHA, vart var filmningen tagen? Sen fick jag reda efter jag gjort filmen att låten var med i push eller vad fan filmen heter. Gört bättre sj då?rasms sa:öö inte så bra åkning, filmning o låten var snodd som fan
satsa på att ha en någålunda ordentlig kamera, och håll kameran stilla med stativ.
tacktackisraelsson sa:nice åkning, snygga switch o cork spins
bra stil fastänn du är 2 meter![]()
hahahahBjorsberg sa:ja du va ju grymm i luften men asså du såg verkligen ut som en gorilla påväg in mot hoppet.´och de e inge vidare snyggt. kanske om du hade haft XXXL jacka lr nått
mm jag vet, de värsta är att det är XXL på brallorna :o :Sartisty sa:bra åkt i slutet
jag vet att du är lång och jag brukar inte kommentera folks kläder osv men
du skulle få mycket bättre stil med mycket större kläder:D
nice film förövrigt
jo typ nåttt klipp.jokke_900 sa:rätta mig om ja har fel men har du inte haft med många av klippen i andra småfilmer här på free lr??:S sen tkr ja d e jävlit onödit å ha med en bakåtvolt från en lekplats även fast det är skillat. det är inte ens fränt.
låten sög. din hoppning ägde! railsen va... njaaa hyffsade.