[Film] Gesundaberget Mini Edit

jeppenator

Aktiv medlem
Nu har vi klippt en litenfilmsnutt av det som vi filmat under den gångna dagen.

Anledningen till att vi bara filmar åkningen uppifrån är att vi ville hinna åka så mycket som möjligt och därför orkade vi inte släpa runt grejjerna i hela backen. men självklart skall vi försöka variera oss i framtiden.

Kom gärna med konstruktiv kritik. all hjälp i filmning och redigering upskattas.

Åkare samt filmare:
Jesper Norén - Jeppenator
Johnny Eriksson - Jibb_Johnny

/Jeppe å Johnny

Åkningen va sköön, sen kanske bara de e ja men jag diggade inte den låten så hårt....

jobbig edit, för mycket hack å tillbakaspolningar. dessa kan funka om man gör det skillat! å ställ in vitbalansen och eller exponeringen så att man ser hoppen. kass musik. å mindre titta in i camen å mer köra, snälla!

Senast ändrad:
GODman sa:
jobbig edit, för mycket hack å tillbakaspolningar. dessa kan funka om man gör det skillat! å ställ in vitbalansen och eller exponeringen så att man ser hoppen. kass musik. å mindre titta in i camen å mer köra, snälla!
du mannen ja tror inte dom va så fullt seriösa..

Okej.. så att inte alla tror på fullt allvar att vi är seriösa med låten!:

NEJ!!! IRONI!! vissa har nog fan svårt å förstå sånt:O

mer comments om filmen?

hade gärna sett lite fler vinklar, typ nån shysst followcam eller så. redigeringen känndes lite slö, vet inte riktigt hur jag ska förklara men den känndes lite långsam. Men bra jobbat och sköna triax.

Senast ändrad:
helt okej tricks å så men lite enformig med samma hopp och vinklar långt ifrån hoppet. Men vad vet jag kanske ni inte har nå fler hopp eller rails dit vart ni åker. och det är alltid super positivt att man lägger upp egen film här på freeride :) !!!

jeppenator sa:
Okej.. så att inte alla tror på fullt allvar att vi är seriösa med låten!:

NEJ!!! IRONI!! vissa har nog fan svårt å förstå sånt:O

mer comments om filmen?
Ja antog att ni inte var fullt seriösa med låten, men jag satt ändå och dampade på den :P
Som jag sa innan åkningen var bra.
Ps Jeppenator snygga corks Ds
//A

låten var ju nästan det bästa i hela filmen =) haha grymt bra åkning med =) kul bra gjort ! låten heter sång om ingenting - kobojsarna

Jeppenator du är så duktig!
Jag fattar inte hur du kan bli så bra på skidor när du alltid sitter framför datorn:O

GODman sa:
jag håller med, den var inge vidare film även om dom drog rätt sköna trick

Filleman sa:
Jeppenator du är så duktig!
Jag fattar inte hur du kan bli så bra på skidor när du alltid sitter framför datorn:O
meh fattar du inte vad han gör vid datorn?
han laddar ju ner fusk till skidorna som gör honom superbra

feta trick i filmen men jag tycker att ni hade valt lite för seriös låt dock..

läskigt att jeppenator moppemusch har blivit så jäkla bra:S!!!!

grym åkning, OK edit, låtval (helt åt ‰"\‰¶) fjortistechno hör inte hemma hos jibbers, enligt mig iaf...

som nån sa där uppe "ställ in vitbalans" ja absolut. Men det blev coolt när man inte såg kicken!
fast, om det inte var med flit så... om det var det, grymt :D

peace!

Jag vet om att ni inte är seriösa med låtvalet men det förstör. Föreställ er en fotograf som har en kanonbild och sen avslutar allt med att dra ett svart streck i Paint över hela bilden.

Svårt att ta det hela seriöst i och med detta. Plus att ni dessutom bara filmar uppifrån.
Filma och redigera en film och gör den så bra ni kan och inga men

jajaja vi ska byta vinklar! så klaga inte.. ville bara klippa ihop nått av det hela vi filmat!

låten va bara en motattack mot all SUPER HIPHOP som spelas i filmerna.. lite variation och åkglädje skulle ju inte sitta fel? inte för att jag har nått emot hiphop.. men ibland blir det för mkt..

tack för alla fina komments om åkningen :) jag sitter ju trotsallt inte framför FR hela dagarna;)

jeppenator sa:
jajaja vi ska byta vinklar! så klaga inte.. ville bara klippa ihop nått av det hela vi filmat!

låten va bara en motattack mot all SUPER HIPHOP som spelas i filmerna.. lite variation och åkglädje skulle ju inte sitta fel? inte för att jag har nått emot hiphop.. men ibland blir det för mkt..

tack för alla fina komments om åkningen :) jag sitter ju trotsallt inte framför FR hela dagarna;)
Jo men bara för att göra revolt mot hiphopen :P måste man inte ta en sunkig techno låt utan man kan ta en klatjig rock sång... ;)
De tycker jag iallafall att man kan göra.

Skönt att slippa hiphopen för en gångs skull i småfilmer. Asmånga som har skithiphop bara för att ha de, dock hade ju låtvalet kunna vart lite mindre kasst åt andra hållet;)

fina trick men ja mer vinklar=) vadå låten är ju bäst^^
orkar inte med mer hip hop.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp