Film: Gustav Edvall 13 år

jeppenator

Aktiv medlem
Tjenare.. jag å min polare Gustav (gurra-the-jibber) satt här å hade tråkigt så vi klippte ihop en liten edit på han.. allt är filmat på Gesundaberget å i Trysil.

Vi klippte i de gamla hederliga "MovieMaker" eftersom att vi inte orkade hålla på me premiere nu.. då skulle min data hängt sej.. aja slutsnackat!.. här kommer filmen:

för er som vill se på putfile: http://media.putfile.com/Gustav-Edvall

kommentera gärna!.. men endast KONSTRUKTIV kritik(så man vet va som man kan förbättra)

Enjoy

Senast ändrad:
Skärpning! Nu har jag rensat tråden.

Om ni ska kommentera filmen, lämna konstruktiv kritik. Förklara exakt vad det är ni tycker är dåligt eller bra med filmen, då har filmskaparen en ärlig chans att förbättra sina filmkunskaper.

on topic: jag tycker filmen som helhet var bra lite skakigt ibland på followcamsen men killens backflips var snygga, och det var fina vinklar på wallriden

Senast ändrad:
Ja tycker att filmen i det stora hela är bra. Tycker att det funkar riktigt bra me slow-mo på hopp å rail i en så här kort film.

Däremot så gillar jag inte att slow-mo rösten är med på wallriden (antar att du fattar vilken del ja menar)

Om, eller kanske snarare när, ni gör en längre film så vill jag se fler vinklar på hoppen och mer mixat mellan real-time och slow-mo.

det var ju inte. illa bra klippt och sköna tricks men kanske lite mer variation av tricks nästa gång. men bojkotta hip-hopen det passar inte med skidåkning.

Wadsten sa:
det var ju inte. illa bra klippt och sköna tricks men kanske lite mer variation av tricks nästa gång. men bojkotta hip-hopen det passar inte med skidåkning.
tack :) jo vi använde bara några av klippen eftersom att han ska va me i en "stor" skidfilm ocksså..
men de va gustav som tyckte att vi skulle använda hip hop i våran film.. de va helt hanns val.. å jag tycker ändå de passade ganska bra...

jag tycker för min del lixom inte att rap passar till skid film men SKIT SAMMA han ägde juh , han Gustav
Gillar inte slow-mo rösten på wallriden :S
annars braa film

måste bara få tillägga att alla trick han sätter inte är med.. deta är bara basics.. han drar 7or å 9a ocksså..
å misty 5 å sånna grejjer.. men vi klippte bara av de vi filmat..
han kommer bli grymm nästa sesång! aktar er för honnom!;)

hej.
jag tyckte det var rätt bra, speciellt för att vara gjort lite sådär bara på skoj.
två små saker dock.
1. när du filmar så rör aldrig kameran 5 sekunder innan och 5 sekunder efter att åkaren gör sitt trick. vid fasta vinklar då såklart :) ha ALLTID stativ också eller bygg ngt i snön.
2. försök hitta mer rytmen i musiken, lyssna på låten 10 gånger innan du börjar klippa till den, så du vet var taktslag och sånt ligger, ett tips också såklart, kolla in wavelinen på ljudklippet.

duktigt liten kille, håll efter han så du filmar honom, så har du en bra åkare om du vill börja producera film senare.
keep up the good work! det är bara o klippa klippa klippa! man lär sig ngt varje gång...
/j.

tack för tipsen "NovaFilms" ska försöka tänka på de..:) vid lite seriösare filmer dock.. deta var bara en snabb edit:)

rätt grym åkning för att bara vara 13år, Bra musik för övrigt lyssnar jag själv på liknande.
De sista var lite roligt, ett tips kan vara att ta med andra saker precis som du gör men en aning längre sekvenser som inte har med skidåkning och göra, det blir mkt roligare/bättre att kolla på i längden.

Yes.. men de va typ alla klipp jag hade.. så de blev ganska mkt åkning å lite annat.. men i vinter blir de bättre.. ^^

Det pogramet Putfile kan man ju inte ha det är ju så jävla segt använd bara youtube eller nåt bättre pogram.

Jon_H sa:
Ärligt talat gör han inget mer en 360 eller 540 så tycker inte ja att han ee så bra!
Han har steeze i de han gör de är viktigare än att spinna mest, plus att han sätter bf å de är inte så dåligt!

Keep up the good work, snyggt redigerat å ja gillar musiken:)

Najs åkning och musik va bra också tyckte jag du hade jort ett bra musik val eller vem det va..

Tillbaka
Topp