[FILM] H-by Ski Team *Walk of Fame*

Fett bra film

skön humor och åkarglädje:D

bra åkt, alla hade skön stil och tricken var de inga större fel på
bra filmat, snygga vinklar och stabilt filmat
redigeringen och musiken var de häller inte fel på, rätt bra timat till musiken osv...
bra kvalitet åxå, brukar vara en fördel;P

synd att baildelen inte håll klass med förra årets häller:P även ifall den inte var dålig

även om allt var såååå mkt bättre så tycker jag nästan almost är skönare, vet inte varför

Senast ändrad:
äntligen kom den!!

NEJ!!! jag hade förväntat mig mera av ett sånt bra TEAM i introt så måste man juh alltid pressentera alla åkare ffs...

Men var e j lantz å alla andra som var med i förra årets film??

Almost var ändå bättre!! varför?? musiken.. det mesta det var sjukt mycket skönare stämmning i hela filmen lixom.

det känns som om ni har slarvat med editen under filmen som om nibara ville bli klara.

Senast ändrad:
Kan du inte fixa torrent?
Då går det ju fortare ju fler som har tankar...

odlanders gästspel var underbart...
kommer med påfyllning av kommentaren när jag sett hela

AH fan den va cliin, grymma parts från nästan alla, bara nopole skiten som bara ser patetisk ut, speciellt på leek (vet inte varför just han dock)... skulle vart clint om ni gjorde eftertextdelen som en flumdel i filmen istället, för man vill se både texten och filmen...
7 av 10 lr nåt sånt..

Senast ändrad:
ALXX sa:
odlanders gästspel var underbart...
kommer med påfyllning av kommentaren när jag sett hela

AH fan den va cliin, grymma parts från nästan alla, bara nopole skiten som bara ser patetisk ut, speciellt på leek (vet inte varför just han dock)... skulle vart clint om ni gjorde eftertextdelen som en flumdel i filmen istället, för man vill se både texten och filmen...
7 av 10 lr nåt sånt..
Nice med lite konstruktiv kretik

fett skön rulle asså! alla har blivit mkt skönare sen förra filmen asså. bra jobb asså. asså, asså asså.. fuck

fan vad bra den var , haha jag kim och odlander racade till hippen , vi skulle flyga ! :P och marcus crash fick ju också var med det var nice , jätte fin film grabbar ;) fett nice

grym rulle! bra åkning schyst deedigering, dock ett antal låtar ja hört förut... och ni borde ha utvecklat blade-avsnittet mer, varför inte dubbelvolt:P

nej gyrm rulle!

hyllengren sa:
grym rulle! bra åkning schyst deedigering, dock ett antal låtar ja hört förut... och ni borde ha utvecklat blade-avsnittet mer, varför inte dubbelvolt:P

nej gyrm rulle!
låtar hört förut? utveckla dig....

nej men alltså inget dåligt med det hela, men det är klart man hört många låtar förut när ni kör gammal musik i stor del av filmen, men de ä de ju värt!

lite sur på första låten bara, haha, den skull ja använda i en edit tänkte jag!

Tillbaka
Topp