[FILM] H-by Ski Team *Walk of Fame*

Så sjuuuuuuuuuuukt bra !, lätt den bästa filmen jag har sett !!!!!!!!´

alla proffsfilmer kan sticka!

Älskar den!

Senast ändrad:
hahaha, iår har jag sattsat på att bli en bättre rail åkare med bland annat inspration från Tom Walishshchshschchsh

hahah, sä je*vla skön !

¨det är roligare att titta på bra amatörfilmer än bra profilmeer eftersom det är mera känsla i amatörfilmerna!

Haha.. skön !
Ni har bleve bättre på åkningen sen förra filmen iaf :)
Å han Filip verkade inte helt klar i hövve.
Konstig kameraman, bra, å skönt redigerat.

Den får typ.... 7 av 10

FETT NAAJJJS! haha skönaste när han driver med harlaut :P och säger att han har satsat mkt på filmning :D

min mening är att filmningen var sådär ibland och även tricken, men det är väl inte det viktigaste Såklart fanns det med en massa superskönatricks me stil och sånt. men varför var filmen bra? JO föratt åkarglädejen och stämmningen var uppe!! underhållande film som inte en sekund var tråkig!

KruxeliduX sa:
Haha.. skön !
Ni har bleve bättre på åkningen sen förra filmen iaf :)
Å han Filip verkade inte helt klar i hövve.
Konstig kameraman, bra, å skönt redigerat.

Den får typ.... 7 av 10
Haha,,, konstig kameraman - de e jag de:P!

Fyfan vad bra film allså! , Härlig kangaroo ;).

Alla har blivit ännu mer grymma sen förra filmen!.

Feta trick som fan.

Bra variation på tricken också.

5/5.

August säger:
kan du inte hälsa från mig? på walk of fame , att chris o conell inte filmar utan tar kort

edit: a_ahlnas a.k.a august är bannad så jag utför därför hans befallningar från min användare.

Senast ändrad:
marer sa:
August säger:
kan du inte hälsa från mig? på walk of fame , att chris o conell inte filmar utan tar kort

edit: a_ahlnas a.k.a august är bannad så jag utför därför hans befallningar från min användare.
Men sa jag att han filmar? Nej, bara inspiration av honom:D

alltid lika bra! kändes som jag knappt han börja kolla på den å så va den slut :(

sjukt.. jag vill se mer

än en gång har ni lyckats fånga både åkglädje å skön skidåkning på film.. de är svårt! men ni verkar kunna er sak grabbar!

älskar alla små roliga inslag.. de gör att filmen blir sjukt mycket mera underhållande att titta på när de dyker upp nåt roligt citat mitt i filmen..

en liten sak jag har att kommentera bara var att hela filmen såg ut att vara överexponerad.. de va på tok för mycket vitt på sina ställen.. kanske inte lätt att göra nått åt om man inte har en superdyr kamera men man brukar iallfall kunna pilla litegrann så att de funkar å ser bättre ut

underhållning till 1000% tack HBY

jeppenator sa:
alltid lika bra! kändes som jag knappt han börja kolla på den å så va den slut :(

sjukt.. jag vill se mer

än en gång har ni lyckats fånga både åkglädje å skön skidåkning på film.. de är svårt! men ni verkar kunna er sak grabbar!

älskar alla små roliga inslag.. de gör att filmen blir sjukt mycket mera underhållande att titta på när de dyker upp nåt roligt citat mitt i filmen..

en liten sak jag har att kommentera bara var att hela filmen såg ut att vara överexponerad.. de va på tok för mycket vitt på sina ställen.. kanske inte lätt att göra nått åt om man inte har en superdyr kamera men man brukar iallfall kunna pilla litegrann så att de funkar å ser bättre ut

Det där med överexponeriningen hänger på en man:P "Säger inga namn":P

jeppenator sa:

sjukt.. jag vill se mer

överexponeringen är addes fel, han ville ha så under freeride så snön skulle se vit ut ist för brun

WilheIm sa:
jeppenator sa:

sjukt.. jag vill se mer

överexponeringen är addes fel, han ville ha så under freeride så snön skulle se vit ut ist för brun
Det klagades på att hela filmen var överexponerad och det kan mycket väl ha att göra med adrians rgb-effekt också. Okej, freeride var mitt fel men kameran visar annorlunda på den lilla skärmen än på datorn.

trevlig film grabbar! det enda jag kan anmärka är exponeringen som nämns ovan och jag hade gärna sett lite mer follows, gärna i hoppen. Förutom det så var det en skön rulle :)

Så jävla bra grabbar skön åkarglädje, precis som det ska va + att den var lite flummig men endå fick ni till det bra med skidåkningen.

detta är en film man bara vill se om och om igen :P

så jävla bra med snowbladesen haha, 5/5 grabbar.

nicenice!:) petter och willhelms delar va klart överlägsna. lite jobbigt när adrian snackar mellan varje del och lite för lite variation på tricks å så.. men sjukt roligt att se med tanke på hur ni utvecklats och hur bra ni är:)

ingen som har lust att komprimera ihop mastodontfilen till en youtube version?
pallar inte riktigt att ladda i 6timmar med min strypta 30kb/s lina.

Tillbaka
Topp