Oj. Wow. Snääääp. Vad ska man säga? Ja, i varje fall förväntade man sig absolut inte det här då man tankade hem filmen. "I was screaming like JJ Evans, JESUS CHRIST!". Förra årets film var riktigt bra, vad fan var det här? Ett jävla mästerverk. Oh ja. Introt, Enkelt, stiligt, helt jävla briljant. Vilken fantasi, och igenom tänkt. Märks att det inte var något ni hittade på i all hast, och om nu fallet var så har ni en jävla fantasi som gör bangers. Otroligt.
Sen Niklas Leek, hur gör han? Fy fan, lätt bästa amatörsegment jag sett i år. Kanske inte de värsta tricken man sett, MEN, vilken stil. Vilken jävla stil. Älskar femmorna alltså, och railsen, gudomligt. Åkningen genom hela filmen höll toppklass, inget snack om det. Alla var ruggigt bra. Och ni hade verkligen den där känslan i filmen, glädjen, precis som det är då man åker. Vårkänslan skulle jag säga, de bästa dagarna på året, hela filmen bara skriker om det! Tjo, man blev ju nästan tårögd.
Redigeringen, jotack, genomtänkt, inte alls många effekter, och det är ju helt fenomenalt. Enda jag skulle kunna klaga på var väl att ljuset blev aningen trist ibland, men det är ju en smaksak, själv föredrar jag lite mer dramastisk, FUSKljus, andra föredrar oredigerat, mycket väl gjort i alla fall. Schyssta segments med snacket, förstår dock inte riktigt vad micken gjorde där? Eller var den inkopplad? Fick en avslappnad känsla i varje fall.
Tack för en otrolig jävla film, det här är nog det bästa jag sett i forumet!
tio av tio brödrostar, ingen tvekan.
Måste bara stämma in med tidigare talare också, det suger att ni kanske "lägger ner" så att säga.