film: inte Bara Jon Som Sätter Kangaroo Längre

humm snart får man börja lugna sig dom kommer ju ta livet av sig men annars så :D

Det va inte dåligt...fråga e bara hur många som kommer dö innan alla sätter sånna tirx?

hans näst sista va lätt i klass med jons, om inte hetare...såg j*vligt snyggt ut med mutegrab under första rotationen! Cred to you!

Nu vill jag bara ha en kommentar ifrån Jim, och sen ytterligare ett skönt inlägg i Jons gästbok ifrån Jim där han säger att Jon måste komma på lite svårare trick, annars får han ta rygg... Jim har ju världens schtek-läge nu!

joo okej, jääävligt feta flips, skulle inte göra bättre själv. men jon såg ut o ha fan så mycket mer kontroll och han satte dom liksom med steeze och en japan på.

PROPS ÄNDÅ! stackars jon :P

Kan ingen ta och lägga upp filmklippet på ngn macvänlig server? jag lyckas inte se någonting...alternativt skicka klippet till jacob_wester@hotmail.com. både jag och jon är sugna på att se detta.

props till jim, sjukt coolt att gå o slänga på dubbla utan att som oss först nött dom på vatten.

J

någon som vet vem joppe är? kan det vara jeppe guldbrandt eller vad han heter? han sonm sätter double backflipen!

Joppe heter egentligen Johannes Andersson.

Karvonen--- kanske kanske... men det dröjer nog ett tag.

fan vad gaaalet. hoppas ni har spons annars e jag upprörd

Tillbaka
Topp