film: inte Bara Jon Som Sätter Kangaroo Längre

jaa själv kan man ju nästan sejja att man känner han ;) har i alla fall träffat honnom , ahn jobbar på kloten jag och min klass var på klassresa där han hetter jim och jimjim på freeride!!!

Helt insane grabben är ju siiiiiiiiiiiiiiick !

sköön film bra initiativ Jeppenator !

freeeeeeeeeed

haha men jon har nog övat in den graben på vatten .. dethär va juh första gången jim gjrde kangaroo;:P

Riktigt jäkla grymt alltså. Han får ju till en sjukt fin grab och pose på den nästsista, men kraschar tyvärr lite i landningen, imponerande!

Eeey... Jag såg domdär killarna när jag var i sälen typ v.11 eller nåt... dom ägde parken ganska hårt kan jag säga.. och jim var med i kexchoklad tävlingen i tandådalen oxå! :D nice rodeo 540 gjorde han då!... :D

Jag ser det som en flatslip 900. Dock ser andra det som en "dubbel" flatspin med 180. Men då kan man ju lika gärna kalla en 900 en dubbel 360 med 180.

Senast ändrad:
Christoffer_Aldell sa:
Jag ser det som en flatslip 900. Dock ser andra det som en "dubbel" flatspin med 180. Men då kan man ju lika gärna kalla en 900 en dubbel 360 med 180.
själv tycker jag att de ser ut som en lincon + rodeo 540

för mej komma de upp en sån där varningsruta sen klicka de till. å i varningsrutan stå de att den är deletad. Är den de. För om ja klicka okej så se ja bara en sida å där nere så e de bilder på typ 4 tjejer. å stå rök eller nått. Fatta inte hur man SE DEN!

Tillbaka
Topp