H
H-T
Guest
FILM: Leo Crawford
klippte ihop en film lite snabbt på lee-hoe. kommentera gärna åkningen och redigeringen!
peace.
peace.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
aa jag tror den är det. är inte säker. tog den icke därifrån i alla fall.Coke sa:nice redigerat ochh grym åkning! låten är väll med i Push ?
finns inte mkt o göra i förorten.alwaysCrash sa:mkt fin film me bra åkning och bra redigerat.. men dehär är 3:e filmen som har lagts ut på freeride där några av klippen är med..
mjo men jag har inte tagit den från ngn annan film. har fått den av en kompis.Mattte sa:Bra film, med bra åkning och bra redigerat.
tycker det är lite tråkigt att ta musik från nån annans film, men bra endå.
ok! låten e ju bra så...Huggybear sa:mjo men jag har inte tagit den från ngn annan film. har fått den av en kompis.Mattte sa:Bra film, med bra åkning och bra redigerat.
tycker det är lite tråkigt att ta musik från nån annans film, men bra endå.
nää men cindy e min kusin..Japaner sa:Riktigt snyggt åkt. Säljer han garageportar?
aa tror det var då han var där. han vann frankerhauser där i alla fall. och i sthlm.Tallismanen sa:Var denna mannen i tandådalen vecka 10? tyckte jag såg han där.
Okej! det var där jag såg han meHuggybear sa:aa tror det var då han var där. han vann frankerhauser där i alla fall. och i sthlm.Tallismanen sa:Var denna mannen i tandådalen vecka 10? tyckte jag såg han där.
haha ja verkligen, du kan ju prova att dra switch fs boardslide o sen switch 270, tailslide, 270 av och avsluta med fs board i en line. när du provat lär du inte tycka det är så lätt.RHillblom sa:ser så lätt ut att raila på bräda, finns det någon stålkant alls?:S
Jag prova bara för du sa att man skulle se. Så svårt va de ju inte efter en kvarts träning satt allt...Huggybear sa:haha ja verkligen, du kan ju prova att dra switch fs boardslide o sen switch 270, tailslide, 270 av och avsluta med fs board i en line. när du provat lär du inte tycka det är så lätt.RHillblom sa:ser så lätt ut att raila på bräda, finns det någon stålkant alls?:S