Film) Let me intruduce CleanCutprductions

Chilla

Aktiv medlem
tjenahejsan..
Nu har vi bytt namn från Movieboys.se till Cleancutproductions.com
Vi har länge tyckt att movieboys låter lite mesigt och töntigt men inte riktigt kommit fram till något bra annat namn.

Våran webdesigner,editer,filmare Daniel Granberg ( Lampdaniel på FR) har också gjort en ny hemsida till den.
Kolla den

www.Cleancutproductions.com
www.CleanCutproductions.com/mediaspelare

och för att det inte ska bli så tråkigt så har vi också redigerat en liten vattehoppsfilm

Den finns på mediaspelaren som ni kan hitta på sidan

den heter Vattenhopp 2, om ja inte mins fel? :S

Om ni har några frågor kan ni alltid ställa dom i detta forum
Kolla gärna på våra andra filmer också.

Men bara så ni vet nu

Movieboys har bytt till Cleancutproductions.

www.CleanCutproductions.com

In case I don´t se U, good morning, good evening and good night..

ha de vackert

Senast ändrad:
Bra redigerat och bra filmat. Ni visar glädje med er åkning. Bra jobbat!

mvh,
ola

Senast ändrad:
jo ganska fin sida:D

de ser bra ut grabbar men hur ska ni få er film att sändas på SVT ?

Snygg sida men med tanke på era tidigare filmer så hoppas jag att ni har gått en kurs eller kanske snarare ganska många i redigering och filmteknink om ni vill få eran film tvsänd!

//lycka till

jävlar va clean bild, kamera ?!
grym film

vad är de för material på inrunet ?
va kosta skiten att bygga ?

Senast ändrad:
det är inte säkert de där med svt.. Men daniel har praktiserat där och snackat med dem..
och om man tittar på svt ibland så ser man helt sjukt dåliga och amatöriga dokumentärer..
och dom är inte alls speciellt bra redigerade och så. men vi får se hur de blir med det, har inte hört at dom på länge..

tack för svaren

det är inte säkert de där med svt.. Men daniel har praktiserat där och snackat med dem..
och om man tittar på svt ibland så ser man helt sjukt dåliga och amatöriga dokumentärer..
och dom är inte alls speciellt bra redigerade och så. men vi får se hur de blir med det, har inte hört at dom på länge..

tack för svaren

menar jag..

jacobgus sa:
jävlar va clean bild, kamera ?!
grym film

vad är de för material på inrunet ?
va kosta skiten att bygga ?
kamera är typ panasonic 180 eller nått, fråga lampdaniel..
materialet är snowflex, det är gjort för sånt där.. om ni tittar noga så ser ni att det är plattor, typ 50cmx50cm stora.. varje sådan kostade 400..

ha de vackert

Asså cleanCutProductions är grymma. allt ser väldigt proffsigt ut och allt är seriöst.. dendär "jiben" kan ge feeeeeeeeta klipp i vinter.. va kosta de att bygga den på ett ungefär

Edit: de borde finnas Gästbok på er hemsida,, så kan ni få lite snitsiga kommentarer där oxå :D o kasnke en såndär mätare som säger antal besökare på sidan..

MYCKET BRA JOBBAT KILLAR !

Senast redigerad av en moderator:
Tack! Kul att höra:) . Jipen som jag filmer med på filmerna jag gjort kostade ca. 1500kr... Men jag köpte massor av material som jag inte behövde eftersom att jag provade mig fram. Men en ny jip är klar som man kan styra kameran på. Joo vi har funderat på en gästbok. Jag letar efter en i flash men jag ska fixa en provisorisk så länge. Och vi har ca 200 unika besökare om dan.

kollade på vattenhopp 2 han ej mer^^ men de e bra att ni gillar HIM:P (L) älska HIM

lampdaniel sa:
Tack! Kul att höra:) . Jipen som jag filmer med på filmerna jag gjort kostade ca. 1500kr... Men jag köpte massor av material som jag inte behövde eftersom att jag provade mig fram. Men en ny jip är klar som man kan styra kameran på. Joo vi har funderat på en gästbok. Jag letar efter en i flash men jag ska fixa en provisorisk så länge. Och vi har ca 200 unika besökare om dan.
okej men de va inte så farligt .. trodde de gick på grymt mkt mer.. skulle du inte kunna fixa lite bilder på den o lägga up så man får se hur du har konstruerat den ?

mvh Hampus

Snödjup

Tillbaka
Topp