[film] Liten film från vintern

4front

Medlem

film på mig under vintern...

Hoppas ni tycker om den, komentera gärna!

//hugge

kolla på hela filmen den är dålig i början meb sen blir den ljusare.

Senast ändrad:
ja den filmen var ju underhållande på sitt sätt..

All åkning i mörkret hade du lika gärna kunna klippt bort, eftersom man ändå inte ser vad som händer. De ljusa partierna var ju bra annars.

tråkig redigering , dålig åkning , dålig kvalité , dålig stil.

för lång också var så enformig så jag knappt orkade se den.

korta ner den till typ 1-1,5 med dem bästa klippen och redigera bra istället för att ta alla klippen och klippa ihop dem efter varandra.

vad var det jag såg?, En irriterande fläck till vänster av skärmen!?, ajaj..
Inte så bra redigering, Inte bra åkning, Inte bra stil, Samma hoppor och samma trick för det mesta..

lite dålig redigering,.. bra ååkning,. fast pallaaa taaa musik från kända skidfilmer asså?, Använd fantasin.... ;/.. (har sakt de ett antal ggr nu känns de som nu här på fr x))

När ni filmar i början då ni sitter i bilen känns det som ni ska till nått bra ställe, inte till er baksida.. Och det känns skönt när ni springer under followcamen. Men annars dåligt.

okey?? ni kasnske är duktiga men filmen och klippen var rejält tråkiga! vi vill se altitude och sjuka spins ;D

Jag tycker ni borde ha skippat den mörka delen utav filmen, va mest jobbigt när man knappt såg något, sedan hade det vare lite roligare att titta på om ni hade kört på andra ställen också, filmen saknade variation. Fixa ett stativ och steadycam om ni vill ha bra bilder.
Dock kul att se att ni fixat en rail på baksidan och varit lite kreativa, ett + där =)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp