Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pelle din nörd :PPellee sa:Schysst! Ganska enformig..
Och det va lite onödigt o sätta fram namnet på varje klipp.
Jo emil granöö var med men finns inte i klippen, jag redigerate inte men jag antar att vi inte fick nåt bra från honom.A-R sa:va emil granöö inte me ?. o måns går han i häggviksskolan?
Haha okej du har rätt i det! Men varför kör man "baggy" på M pants då? höhö...eeeemil sa:man kanske gillar musiken men inte klädstilen?
"hej ja heter waster o tror ja e gangsta eftersom jag har stora kläder...."Waster sa:haha asså, Gangsta låt men tights som kläder! bra jobbat killar!....not
Säger du det? haha ja hej jag heter christoffer och tar verkligen inget seriöst!Rydell_Himself sa:"hej ja heter waster o tror ja e gangsta eftersom jag har stora kläder...."Waster sa:haha asså, Gangsta låt men tights som kläder! bra jobbat killar!....not
bra rulle btw
vill du joina jehovas eller?Waster sa:Säger du det? haha ja hej jag heter christoffer och tar verkligen inget seriöst!Rydell_Himself sa:"hej ja heter waster o tror ja e gangsta eftersom jag har stora kläder...."Waster sa:haha asså, Gangsta låt men tights som kläder! bra jobbat killar!....not
bra rulle btw
hej på dig med
haha tror gör man i kyrkan din jävla jehovas!