hehe a, ska försöka med det! svårt som fan att stå i den landningen var det.. sen vred jag sönder mitt knä och kunde inte köra merdr_fil sa:Nice ! Fast ni kanske ska sätta tricken i nästa film lr?![]()
jo men grejen är den att andreas tänjde ut ledbandet på sitt fjärde hopp och efter det blev det inget mer hoppande.Hak sa:För mycket rails! även om huggybear är bra på rails så hade det vart roligare med mer olika trick på puderhoppet. Grymt filmat och redigerat annars, det var väl bara innehållet som saknade lite.
varför skulle de vara olagligt??dif_89 sa:skön:P olagliga har ni varit å:p man får inte filma från ett flygplan har jag för mig:P
det är lagligt,OScratchO sa:varför skulle de vara olagligt??dif_89 sa:skön:P olagliga har ni varit å:p man får inte filma från ett flygplan har jag för mig:P
tyckte de såg ut som ett litet BC hopp med för kort landning som man inte kunde stå i när man landa..:Psprayerbc sa:bra film o härligt bc-hopp såg de ut som
det är större än vad det ser ut som från den vinkeln. ser ut som man flyger väldigt mkt kortare än vad man gör. men landningen var ingen höjdare, fast det såg jävligt nice ut 2 dagar innan när vi började bygga.alwaysCrash sa:tyckte de såg ut som ett litet BC hopp med för kort landning som man inte kunde stå i när man landa..:Psprayerbc sa:bra film o härligt bc-hopp såg de ut som
haha tack linus, det gick rätt bra. ska försöka köra ännu bättre i åre nästa veckaLStevrin sa:Yä, hannes vad är det som har hänt, du knäcker ju!
okej..Huggybear sa:det är större än vad det ser ut som från den vinkeln. ser ut som man flyger väldigt mkt kortare än vad man gör. men landningen var ingen höjdare, fast det såg jävligt nice ut 2 dagar innan när vi började bygga.alwaysCrash sa:tyckte de såg ut som ett litet BC hopp med för kort landning som man inte kunde stå i när man landa..:Psprayerbc sa:bra film o härligt bc-hopp såg de ut som
spadar. kicken byggde vi klart nästan på en gång, men det var ett helvete att fixa inrunet.alwaysCrash sa:okej..Huggybear sa:det är större än vad det ser ut som från den vinkeln. ser ut som man flyger väldigt mkt kortare än vad man gör. men landningen var ingen höjdare, fast det såg jävligt nice ut 2 dagar innan när vi började bygga.alwaysCrash sa:tyckte de såg ut som ett litet BC hopp med för kort landning som man inte kunde stå i när man landa..:P
byggde ni med händerna eller hade ni spadar? :P
det vara bara treor. hade väll blivit ngt annat om vi inte krashat alla. men som sagt så pajade anden sitt knä på det sista hopp-klippet som är med så det blev inget mer hoppande efter det.Deespin sa:schjön film, men jag hade ju velat se vad det var för trick ni krashade
men det kanske var straight air och sånt så ni vågade inte visa?