Film: Min senaste film

du, jag tycker du skriver väldigt bra för att vara sju år.. stor bokstav sitationstecken punkt..
LÄSKIGT!

Kanske hans pappa som hjälpte honom? För han hjälpte ju till att redigera filmen tror jag

Jodå, pappan har hjälpt till att skriva, eftersom Freeride.se bara tillåter medlemmar som är äldre än 13 år...;-)

Skidåkningen har han själv gjort, och det var väl den han ville visa, eller ?

Hehe :)
riktigt rolig film faktiskt :D
Du drog ju fan en rätt schysst grind där på sista boxen ! =)
Fortsätt jobba på o du e nästa Jon olsson!

jag är förvirrad är det 100 % pappan som skriver eller? är det pappan som är ericnorrlander? eller säger lillen till pappan vad han ska skriva?!

Till: switch 540.

Just nu är det 100% pappan, eftersom "lillen" sover. Men sonen ÄR Eric Norrlander.
Klart han har sagt åt mig att lägga upp filmen och skriva första inlägget, att jag sedan
skriver vuxet snarare än det han säger är väl en petitess. Det är filmen som han vill ha ut.

Bra initiativ, men vilken mediaspelare stöder mp4-format? (Jag provade med Windows Media Player 10, det gick inte.)

till ericnorrlanders pappa: okej jag fattar... jag ska sluta vara jobbig nu :)

vänta! du pappan får jag tjata om en jobbig sak till? är det riktigt copyright?

Dum regel med att man måste vara 13 borde stå bara skillade som Eric :P

Switch540: Vaddå riktigt copyright ? Jag är upphovsman till det som filmats, och har copyright på det.

Kul att Ni gillar filmen, Eric känner sig peppad att som han uttrycker sig. -Göra en backflip. (tror inte att det är dags för det riktigt än/pappan)

Eric ser upp till sin kusin som har tävlat inom hopp och skutt i bl.a. RedBull Big Air och Chalmers osv. När han fick se ett videoband med kusinen som gör en "superman" på Lilla sportspegeln när han var 14-15 år, och sen fick se de hemmagjorda skidfilmerna som de brukar göra i Bydals/Årefjällen då var han såld...måste göra lika helt enkelt. Så nu är det bara att supporta i backen...

Härligt med support till dumheter :) Min sitter på soffan å dricker öl om helgerna. så jag gör samma sak. Gemensamt intresse yo! skidorna får jag dock bära själv då jag vill åka.

Wippeh: Skidorna får han fanken bära själv om det ska åkas...;-) Vi har fem min till backen så det åks ofta.

Support till dumheter, mja, dumheter under kontroll skulle jag påstå. Jag är hellre i backen och ser på dumheterna än sitter hemma och oroas. Jag ställer gärna upp om han vill syssla med denna sporten. Personligen så är jag lite tveksam till bedömningssporter, men stöder honom fullt ut./Pappan

gustavsberg där brukade jag åka på kvällarna på vecjkan under vintermn

Tillbaka
Topp