dtm - burntroNi sa:sweet hoppning grabbar :D gillade låten som fan!!!! =) vad heter den?
Keeeeep it up dudes!
du var inte inne och vi ville lägga ut den och se vad dem tyckte :P sryOdlander sa:i thinkkk we caan take away this one
becuuuzzzz
ive puTT it in the other TRÅD.
do you feel me?
joo men det gick lite bättre under dagen men jag kunde inte ha så mycket höjd för då gjorde det ont i benet . / oscarOhm1e sa:Jooo jävlar va du värka ha ont i benet..
men kolla inte på dom då för fan !!!!redrum sa:hur gör man så att man inte kan se studdsmattetrådar i forumet?
japp oscar som införde denartisty sa:fan va de där med att knulla varann i röven har blivit populärt då:/ sett de i 3filmer senaste veckan
aaaråå sen när vi kommer till åre å hälsar på marcusLee-Unit sa:DTM - Burn <3 älskar låten![]()
hihi ni är så duktiga på matta, ni får lära mej i sommar^^
keep it up
den var tillägnad dig ae <3aeriksson sa:Orka lägga upp studsfilmer varje helg?
Förlåt Erik & Oscar men jag orkar inte med alla studs mer :P
Pusspuss
tack ae<33333pusskjell-ner sa:den var tillägnad dig ae <3aeriksson sa:Orka lägga upp studsfilmer varje helg?
Förlåt Erik & Oscar men jag orkar inte med alla studs mer :P
Pusspuss
jajaja sluta tjata att den är så kort för det kommer en hel sommar film senare och den kommer att vara LÅNGDajvid sa:Synd att den var så kort för den var riktigt bra ;D.
vi var på vääg att göra det idag men nu så pallade inte oscar så vi ska göra det på studsmatta campet :D <33jeppenator sa:MEN POJKAR! ni har för mycket hår på huvudet.. snagga er. <3
vad är bork :OErikkkk sa:göer mer trikk äm 3a o bork:´!
park_pojken sa:cleana coorks:D
klunsade ? :PJAAC sa:den va fin !
men varför fick man se att ni klunsade , det var ju inte så att ni gjorde en dubbel eller nått :S