Film på brorsan

mas_skier

Medlem
Film på brorsan
Tja alla sköna freeriders och jibbers!

Nu är det så att jag har slängt ihop en liten rulle på min 13 åriga brorsa(snowski) som åker sin första skidsäsong(har åkt snöbräda förut):) Han har nu äntligen förstått att det är skidor som gäller.

Jag kan för övrigt berätta att det är min första film som jag gjort. Gjorde den i moviemaker.

Vill inte höra några dumma kommentarer men gärna lite tips!:D

Det är jag som är sköning i början...

Det mesta är från flottsbro som en del lär märka. Enjoy! (dann-e) filmar mest..han tyckte det var viktigt att jag tella..

/Da chiller www.sehro.com

OBS! dålig kvalité, kameran sög!

http://rapidshare.de/files/17359357/The_jibbermans_first_season.wmv.html

Film på brorsan
Tja! Det var ju jävligt bra för första året med skidor! Vågade mycket iaf! Som tips på förbättring kan jag säga att om han ska snurra mer än 360 eller kanske kanske 540 så måste han hoppa i större hopp!!!! 720 i det lilla hoppet var inte alls stilfulla utan såg rent fula ut! Annars skitbra jobbat båda två.. Ett tips till brorsan som filmar.. skaffa ett stativ!! Då slipepr du skakningarna! Ett hyfsat stativ kan du komma över för 400 spänn.. tex Hama star 62 som dom säljer ut på Expert! Annars ett mycket bra Jobb! Ser fram emot nästa års film!

Film på brorsan
Tack för respons! mm men brorsan ville bara hitta lite känsla, blir större hopp nästa vecka i idre, han tycker också att de är fula.
Mm ny kamera och ett stativ!

Film på brorsan
första säsongen fett bra typ.. (Y) , i övrigt så kanske inte filmen i sig va så bra precis kan väl aldrig bli bra me moviemaker

Film på brorsan
^ bosse söderling heter min farsa ju!?? det var jag som skrev det inlägget ovan... sattan va konstigt
det är ju min farsa... förvirringen är total!

Film på brorsan
Ser bra ut,Nu kan han börja träna på stilen på snurrarna så blir kanon :D Sen i lite större hopp också :) Men annars var det KANON :D

Film på brorsan
Duktig kille för sin ålder, men ett tips är att itne snurra så snabba rotationer...kan va riktigt farligt för knäna ifall något skulle gå snett i landningen. då e det isåfall säkrare att kröa lite större rotationer.

men cred till killen!

Film på brorsan
CassiusClay: JAG är bosse! :D vettefan hur jag kunde va inloggad på nån annans användare..

Film på brorsan
aa den var lite skön, skönt me lurifix ;)

switch_540: din farsa kanske har fixat freeride utan att du vet om det så har han satt på att han aldrig ska bli utloggad så har du kommit in på hans .. kanske :P

Film på brorsan
den var bra.. skulle vilja se mer.. jobiga låtbyten.. försök få till mer flow genom hela filmen eller få övergångarna lite bättre... annars va den helt ok... kul å se amatörfilm:P... lägg upp mer om det finns nå mer klart

Film på brorsan
när man loggar in står det typ spara adress eller nåt sånt, kryssa för det så är du inloggad varje gång du går in på freeride :)

Film på brorsan
Tycker att den va ganska dåligt gjord... typ byter låtar en miljard gånger och kanske lite nördigt med "da chiller" och typ "jibberman" i slutet men men massor av creds te killen grym för att vara 13 bast! men alltid kul med amatörfilm!!!

Film på brorsan
första intrycket: SLUTA BYTA LÅT!

men annars en helt okej film. och "jibberman" va inte så pjåkig på att åka heller ;)

kul me lite amatör filmer. hoppas det trillar in mer nu på sensäsongen.

Film på brorsan
hahaha. tackar allihopa! Jag håller med om att det är mycket låtbyten och att det ser fult ut när man snurrar ganska mycket på hyffsat små hopp. Men 540 skulle bli en 720 så den blev väldigt rak.

Tack och fortsätt skriva! :D :D

Film på brorsan
ehhe jafattar inte hur ja kan ladda hem den efter som ja kommer till någon hemsida som ja..vette fan:P

Film på brorsan
va fan är det så få som kollar för och få kommentarer också:( bara 32 kommentarer av de typ 250 som kollat på filmen
bara 250 pers av typ 950 som kollat in tråden har sett filmen

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp