Film - Railsession

Film - Railsession
Det var en gång fyra små pojkspolingar som hade det väldigt tråkigt. Det var en tidig novemberdag. Snön hade kommit och nästan smält bort. Då fick en pojke en idé. Idén va att dom skulle ha en railsession. Och så blev det.

Länk:

Film - Railsession
ja det är alltid kul med railsession, men filmen var väldigt långtråkig! bara samma trick i nästan 5 minuter, ni hade kunnat korta ner den med 4 minuter typ..

Film - Railsession
Ni är homoungar allihop!

Spektakulära "Onefooters" Adde! :D:D

Själv har jag aldrig filmat så, bra filmat från Johan, kanske kan ta lite mer olika vinklar nästa gång?

Railers; Ni är bättre än mig, så jag kan ej ge er några tips ^.-

Annars har jag bara en sak å säga,

Ho - Ho - mo!

Film - Railsession
nice att ni hade kul, men ni kunde kortat ner filmen ganska mycket och ha typ 1-2 klipp på varje åkare eftersom ni ändå bara gjorde samma trick hela filmen

Film - Railsession
haha, jag tyckte det var roligt iaf, sen om vi inte är bäst i världen på att raila gråter ingen för :)
Jag tycker Johan borde vara med mer, jag försökte smygfilma han fler gånger men jag tror han raderade dom... :D
Titta och smålee, vi gjorde det ni bara snacka om! :P
/ Bohlin.

Film - Railsession
Seriöst vad fan är det för kommentarer från endel? Om dom inte kan nå andra trick är det väl en stark insatts ändå från deras sida?

Film - Railsession
Grabbar, hoppa upp, hoppa av sw, det var grymt i 15 sekunder, men att använda samma trick i 5 min är kanske inte den bästa filmen, testa snurra lite tills nästa railsession

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp