(FILM) Robin D

Davidson

Ny medlem
(FILM) Robin D
Här har ni lite klipp från min del i våran skidfilm som inte kommer att komma ut :P
Det är åkning från tandådalen,lindvallen och hemma.

SÅGA, KRITISERA ELLER HURRA!
Säg gärna vad som va bra/dåligt och varför.

Kan vara så att den inte funkar direkt men den kommer snart isåfall.

(FILM) Robin D
1:a

närå

kommenterar när jag kollar på den :P
varför tar det sån tid?

EIDT:

ok, nu har jag sett...

lite frågor

1. Varför filma ni inte på åkarn?
2. Varför la ni typ blinkning där det inte dunka i sången?

Senast ändrad:
(FILM) Robin D
puckon, det är jävligt svårt att filma followcam utan vidvinkel/steadycam

grym åkning

(FILM) Robin D
som alla andra skriver ^^ men jag tycker även att ni ska ända musiken.
Det var något med den som inte riktigt passade tyävrr ;P

(FILM) Robin D
Okej åking, men kameramannen missar dig lite o filmar lite hur han nu råkar filma.
Och inte är det så SVÅRT att filma followcam i sådär små hopp, svårt äre när man har ett sjukt stort hopp.

kul att se endå :)

(FILM) Robin D
Followcamen är dålig pga vi glömde vidvikellinsen, råkade köra med inzoomat av någon anledning. jag hade en annan låt innan därför reggaefärger, bytte för jag hade för mig att den hade vart med tidigare på freeride, kanske den här har med...

(FILM) Robin D
Odlander sa:
1:a

närå

kommenterar när jag kollar på den :P
varför tar det sån tid?

EIDT:

ok, nu har jag sett...

lite frågor

1. Varför filma ni inte på åkarn?
2. Varför la ni typ blinkning där det inte dunka i sången?
Anledningen till att vi inte filma på åkarn var att vi råkade ha inzoomat(jävligt klantigt av oss) men tycker ändå att endel saker såg ganske coolt ut inzoomat...

Det va inga blinkningar utan inzoomningar om du syftar på inrunet i vissa av hoppen.
Dom va timade till förra låten,men jag ville inte bli sedd som en som använder en låt som redan varit uppe här förr..

(FILM) Robin D
Allt va bra förutom follow cam, nån gång va de bra men syn att ni hade zoomat.. men men alla gör misstag.. fast de såg ganska tufft ut då ni hade zoomat in på skidorna på railen..

(FILM) Robin D
bra åkning, inte värst me followcamen och på hoppen från en mils avstånd men annars bra..

(FILM) Robin D
haha..håller med att det var skööön follow cam:P men gör lite annat än 7:or...! snälla

(FILM) Robin D
Kul att folk gillar filmen ändå :D

BraedarN sa:
Gillade filmen!! När spelade ni in den? Var i Sälenfjällen i påsk, men jag tror inte jag såg er där =/
vi spelade in den i tandådalen mellan den 29:e och 31:a mars och det från lindvallen var innan jul.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp