AndreIfren
Ny medlem
[FILM] Slopestars 07
ser typ inge sitter på skolan >:P:P:P:P:P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ingen tvingar dig:D..BigAir sa:Ärligt talat tycker jag inte alls det är särskilt kul att se på dessa snurrar längre.
En bra puckelpist med välbyggda stora hopp är ju grymt mycket roligare att kolla på då tricken är lite mer speciella och inte bara sw 100000..
Ja det kommer vi att göra, kan helt klart fixa lite klipp på det ocksåpizzaaugust sa:ingen tvingar dig:D..BigAir sa:Ärligt talat tycker jag inte alls det är särskilt kul att se på dessa snurrar längre.
En bra puckelpist med välbyggda stora hopp är ju grymt mycket roligare att kolla på då tricken är lite mer speciella och inte bara sw 100000..
einar ska ni filma puckelpisten också? puckel pis e faktiskt ganska kul:D.
han är ju typ i Australien nu o ska träna in ett nytt trick på vatten-hopp, han ska visa tricken för första gången på JOI,Boardman sa:han ska föra in en ny regel på JOI..Odlander sa:Jon Olsson Invitational...pizzaaugust sa:ja typ?
kul ed ett nytt trick men sw 1080 går att göra mkt syggare med as snygga grabs,
helst skulle jag vilja se en tävling typ mer stil . typ man får inte snurra mer änn 7 a o å kör man stlye istället.
mkt roligare o titta på sånt.
Jon ska ju sätta upp en stil tävling där.![]()