[FILM] Slopestars 07

[FILM] Slopestars 07
BigAir sa:
Ärligt talat tycker jag inte alls det är särskilt kul att se på dessa snurrar längre.
En bra puckelpist med välbyggda stora hopp är ju grymt mycket roligare att kolla på då tricken är lite mer speciella och inte bara sw 100000..
ingen tvingar dig:D..

einar ska ni filma puckelpisten också? puckel pis e faktiskt ganska kul:D.

[FILM] Slopestars 07
pizzaaugust sa:
BigAir sa:
Ärligt talat tycker jag inte alls det är särskilt kul att se på dessa snurrar längre.
En bra puckelpist med välbyggda stora hopp är ju grymt mycket roligare att kolla på då tricken är lite mer speciella och inte bara sw 100000..
ingen tvingar dig:D..

einar ska ni filma puckelpisten också? puckel pis e faktiskt ganska kul:D.
Ja det kommer vi att göra, kan helt klart fixa lite klipp på det också

[FILM] Slopestars 07
Boardman sa:
Odlander sa:
pizzaaugust sa:
ja typ?

kul ed ett nytt trick men sw 1080 går att göra mkt syggare med as snygga grabs,
helst skulle jag vilja se en tävling typ mer stil . typ man får inte snurra mer änn 7 a o å kör man stlye istället.
mkt roligare o titta på sånt.
Jon Olsson Invitational...

Jon ska ju sätta upp en stil tävling där. :)
han ska föra in en ny regel på JOI..
han är ju typ i Australien nu o ska träna in ett nytt trick på vatten-hopp, han ska visa tricken för första gången på JOI,

och bra dedär me puckelpisten oxå Einar, de uppskattar vi =)

[FILM] Slopestars 07
asså ni kan ju inte seriöst klaga på kangaroon, har ni tröttnat på den borde ni ha tröttnat på sw tian 95 typ. Jag tror den kommer utvecklas av massa åkare genom att göras på olika sätt och grabs etc så jag tycker det var jävligt viktigt at jon började köra den.

[FILM] Slopestars 07
Jon drog iofs mkt cleanare trick i förstahoppet, tillskillnad från alla andra som drog switch7or.

Synd att dom andra dubbelvoltarna jaboc och niklas skadade sig/o-kvalade tycker jag :l

Förövrigt så tror jag nog Sammy Carlsson va en av dom som hoppa längst i sistahoppet och den norska 13 åringen jon som hoppa längst i första (på kvalet) .. han flög sjukt långt!

Senast ändrad:
[FILM] Slopestars 07
det vore roligt om Jon gjorde typ kangaroo-mute eller nåt. kanske en sw kangaroo. bara för att göra den lite speciell. man har ju sett den GANSKA många gånger. visst, man har ju sett dessa sw10mute väldigt många mer gånger men... eller så får flera lära sig kangaroo-flip så att man kan tävla i snyggast kangaroo, inte bara att två stycken gör kangaroo och går långt på det.

peace

[FILM] Slopestars 07
Varför i helvete ska folk klaga på kangaroo? Herregud, sw1080 har ju funnits ett antal år mer än kangaroon, borde ni inte ha tröttnat på den då eller ?

Tillbaka
Topp