[FILM] Slopestars 07

[FILM] Slopestars 07
fin film, men det var ju nästan bara jon som inte bara körde snurrar :S

[FILM] Slopestars 07
fan va thomas sw 10 e snyggar eänn jons kangaroo.. kolla graben. visst han rammla men jon rammla ju i övre hoppet.
snyggast e ju fan oscar sherlins sw cork 10 japan..

[FILM] Slopestars 07
"Jag tog mig i alla fall till slutet av backen på två skidor, så det är väl vas som får räknas som en vinnare idag..." skööön är han.

[FILM] Slopestars 07
Sheriffen_av_Nottingham sa:
Bucon sa:
da_man sa:
e de bara jag som har tröttnat på jons kangaroo flip?
man tröttna på kangeroo efter J.o.i
ÄR de bara jag som tycker att de är jätte kul att jon hittat på ett nytt trick istället för den där sw 1080 ! Man ser ju fan så många fler sw1080 än kangraoo
ja typ?

kul ed ett nytt trick men sw 1080 går att göra mkt syggare med as snygga grabs,
helst skulle jag vilja se en tävling typ mer stil . typ man får inte snurra mer änn 7 a o å kör man stlye istället.
mkt roligare o titta på sånt.

[FILM] Slopestars 07
pizzaaugust sa:
Bucon sa:
man tröttna på kangeroo efter J.o.i
ÄR de bara jag som tycker att de är jätte kul att jon hittat på ett nytt trick istället för den där sw 1080 ! Man ser ju fan så många fler sw1080 än kangraoo
ja typ?

helst skulle jag vilja se en tävling typ mer stil . typ man får inte snurra mer änn 7 a o å kör man stlye istället.
Jon Olsson Invitational...

Jon ska ju sätta upp en stil tävling där. :)

[FILM] Slopestars 07
Odlander sa:
pizzaaugust sa:
ja typ?

Jon Olsson Invitational...

Jon ska ju sätta upp en stil tävling där. :)
han ska föra in en ny regel på JOI..

[FILM] Slopestars 07
men vem fan vare som körde kangaroo flip förutom jon? när killen vinkar innan han drar sin kangaroo e väll ändå inte olsson?:P

[FILM] Slopestars 07
grymt :D en fråga.. vilka är det som gör låten i klippet?.. har hört dom förr, de har spelat på gravity games förr.. har för mig de hette Sur-71 eller nått.. (inte sum-41, det är inte dem jag tänker på..) men är inte säker.. så därför frågar jag :P
thx för att du la upp denna filmsnutt

[FILM] Slopestars 07
hade vart kul om det vore ett fritt kval in till tävlingen. t.ex top-5 avancerar eller liknande. såg sjukt kul ut. nu blev jag sugen på att åka...

Senast ändrad:
[FILM] Slopestars 07
eller så framkom sw1080 i tävlingar bara för att det inte går att slå Jons kangaroo, han har liksom grävt sin egen grav.

[FILM] Slopestars 07
om man va där på kvalet så gjorde dom kt mer än bara kangaroo och sw 1080

olsson skidor systrarna graaf!! ;P

[FILM] Slopestars 07
Varför landar dom så nära platån? Jon va ju typ den enda som var i närheten av att landa halvägs ner i landningen. Jag trodde kanske att dom ville ha så mycket luft som möjligt? Määäärkligt. Jag menar när jag flippar pannkakor hemma i pannan är det ju inte ens i närheten av Jamie Oliver och hans handled. Nu menar jag inte att jag kan snurra upp-och-ner och bak-och-fram mycket imponerande. Inlägget är alltså inte så sarkastiskt och ironiskt som det kan verka. En stilla undran helt enkelt. Får dåligt med fart? För liten kick? Kass vinkel? Kassa Åre? Eftersom jag vill verka ungdomlig, så vill jag förstå det här jibb-fenomenet. Kan någon förklara varför dom väljer att flyga minsta möjliga bit? Känns som att hoppa bungey med 2 meters lina.

[FILM] Slopestars 07
Jibberisch sa:
Varför landar dom så nära platån? Jon va ju typ den enda som var i närheten av att landa halvägs ner i landningen. Jag trodde kanske att dom ville ha så mycket luft som möjligt? Määäärkligt. Jag menar när jag flippar pannkakor hemma i pannan är det ju inte ens i närheten av Jamie Oliver och hans handled. Nu menar jag inte att jag kan snurra upp-och-ner och bak-och-fram mycket imponerande. Inlägget är alltså inte så sarkastiskt och ironiskt som det kan verka. En stilla undran helt enkelt. Får dåligt med fart? För liten kick? Kass vinkel? Kassa Åre? Eftersom jag vill verka ungdomlig, så vill jag förstå det här jibb-fenomenet. Kan någon förklara varför dom väljer att flyga minsta möjliga bit? Känns som att hoppa bungey med 2 meters lina.
kolla thomas hopp i slutet. och om de inte ser ut o va långt kan jag säga att de va bra mkt längre änn jons final hopp. thomas aldda som fan i sista,

[FILM] Slopestars 07
Ärligt talat tycker jag inte alls det är särskilt kul att se på dessa snurrar längre.
En bra puckelpist med välbyggda stora hopp är ju grymt mycket roligare att kolla på då tricken är lite mer speciella och inte bara sw 100000..

Tillbaka
Topp