Film: Snowboard! sjukt bra..

jeppenator

Aktiv medlem
tja.. jag har haft turen att stöta på en film av några åk kompisar(snowboard).. deras film är sjukt bra.. det är nog en av dom bästa amatör snowboard filmer jag sett.. helt seriöst.. filmen heter Rock Yaa och finns att ladda ner på http://www.testofilms.com/ det kanske tar lite tid men det är det värt.. jag är inte så mkt för snowboard men denhär filmen är sköön! måste tillägga att den är från förra året!
kommentera gärna inehåll å vad dom kunde förbättrat å så..

Enjoy!

filmen e ganska gammal så antagligen finns den inte kvar för nedladdning längre. har den på datorn så kan kanske lägga upp den nånstans om ni har tur ;)

Kul att ni gillade Rokk Yaa! Vi har inte längre den kvar på www.testofilms.com, vi har istället släppt en ny hemsida med en teaser till vårt nya projekt "Wanna Play?" så surfa in hos oss och längta till premiären för "Wanna Play?" som kommer i september.

Ni som fortfarande är intresserade av att se "Rokk Yaa" kan kontakta mig på min msn andersnises@hotmail.com eller maila på anders@testofilms.com så ska jag se om jag kan ordna något åt er!

Ha det gott och be för en vacker vinter!!

/Anders

Tillbaka
Topp