[Film] Studsmatta - 07

• Trådstartare Trådstartare lappfan
  • Start datum Start datum
[Film] Studsmatta - 07
Näe jag ska inte klaga, jag ska bara komma med ett förtydligande!

2 Medlemskap
*För att kunna använda våra medlemsfunktioner och delta i forumets diskussioner krävs ett medlemskap på Freeride. När du blir medlem behöver Freeride korrekt personlig information om dig och en fungerande e-postadress.

*DU MÅSTE HA FYLLT 13 ÅR.

Tack för mig.

Senast ändrad:
[Film] Studsmatta - 07
riktigt värdelöst, orkade int se hela men de var bara samma vinkel å samma trick hela tiden.
so what om du är 10 år, du behöver väll ändå inte slänga upp en skit film.

Senast ändrad:
[Film] Studsmatta - 07
För att sammanfatta filmen så var den ENformig men du satte fina framåtvolter
(ir frontflip, så alla engelskatalande förstår!) 360:na var inte speciellt väl gjorda.

[Film] Studsmatta - 07
dålig film, samma trick hela tiden, nätet var i vägen och det ändå du hade gjort var att lägga till en låt till filmen

[Film] Studsmatta - 07
lär dig mer trick och variera tricken.
filma från andra vinklar.
redigera filmen.
korta ner den, ingen vill se 9 minuter med framåtvolter och rumpstuds.
ta bort nätet.

[Film] Studsmatta - 07
lappfan sa:
vilket program e bäst till o redigera ?
smaksak, jag gillar final cut pro och adobe premiere men även Vegas är relativt bra... fast jag vette fan om en tioåring har råd med något av dom programmen, om du inte laddar ner det förstås!!

[Film] Studsmatta - 07
Den va la OK men du kan ju alltid försöka på mera trix och lite fina redigering men annars så va den la rättså bra;)

[Film] Studsmatta - 07
försök att redigera lite mer, övning ger färdighet brukar man säga! lite musik samt lite olika vinklar så tror ja de blir kanon! //Richard

[Film] Studsmatta - 07
pröva litew nya trix och träna på och redigera och tänk på att kanske redigera i nåt annant program än moviemaker expelvis vegas eller adobe premiere 2.0 själv redigarar ja i vegas 7.0 vegas o adobe kanske e svårare o lära swej men när du lär dej dom blire fina filmer!

Tack För Mej!

[Film] Studsmatta - 07
Det är ingen som klagar.
Alla säger var du ska göra bättre, jag säger som alla andra har sagt:
andra vinklar,fler trick,bättre redigering och kom tillbaka om något år.
om det låter som folk klagar kanske det beror på att de tyckte filmen var dålig.
av mig får du inte högsta betyg iallfall.

Senast ändrad:
[Film] Studsmatta - 07
det bästa gratisprogrammet du kan hitta är windows movie maker. det får du ju med när du köper din dator med windows som operativsystem!

EIDT: kan dock inte rekommendera att du laddar ned redigeringsprogram på internet för rätt som det är så rusar NI (nationella instatsstyrkan) in i ditt rum och du får böta tusenlappar för olaglig nedladdning!!!

Senast ändrad:
[Film] Studsmatta - 07
Den sämsta filmen ja sett om jag ska vara ärlig... allt var dåligt filmningen,redigeringen,hoppningen,kvaliten,musiken, ja presic allt .. har aldrig sett nå sämre.. min 5åriga bror äger dig hårt han kan iaf 5a och gör cleanare frontflips än dig..gå ut och träna in lite nya trick,filma från olika vinklar,lär dig redigera i movimaker,ta bort skyddsnätet,bättre musik gärna musik som passar till hoppningen.. och redigera efter musiken :D så kommer det bli jätte bra!

[Film] Studsmatta - 07
jag tkr det är tråkigt då man kollar på allas komentarer. t.ex "den sög darins balle"... hur kul tror du det är för en 10-åring att få höra ngt sånnt. iställe för att skriva så kan säga vad man tkr han ska göra bättre och så. ni kan ju tänka er själv då ni var 10 år och ville blir bra på ngt sen säger någon älder person att man är värdelös, man blir ju inte peppad precis, och man får absolut inte bättre inställning.

själv tkr jag låten var ok, redigering var kanske inte i toppklass men det är sånnt man blir bättre på, samma sak som med hoppning, man måste öva för att blir bra...

[Film] Studsmatta - 07
om du bara har hoppat studsmatta för första gången bara i en vecka va de väl ok men de är jävligt onödigt å lägga upp en film om man bara kan front å typ 3:a. om du hade kunnat cork eler d-spin hade de ju vart bättre:P och ta bort nätet de är ju bara ivägen..

Tillbaka
Topp