[film]Studsmatta är kul =)

jeppenator

Aktiv medlem
Studsmatta är kul. de syns om man tittar på denna extremt välgjorda och seriösa film :)

KLAGA INTE! ge konstruktiv kritik

PUSS

fan vad galen du var på att hoppa då!

Men vad gjorde titti i filmen? hon borde fan inte få vara med så jävla mycket som hon har klagat

om det nu var hon..

Senast redigerad av en moderator:
Nej oj, det var inte alls borta

jag tittade bara på "foto/film" men det fanns längre ner..

När jeppenator har gjort eller är med i en film så kan man nästan garantera att domm e bra;)

jävlar jeppe. idag tänkte jag att studsmatte filmer är så jävla långtråkiga å meningslösa å töntiga. men. den här va fan riktig härlig! chysst musik, härlig känsla.

bästa studsmattefilmen jag sett även fast de va dom gammla tråkiga trixen, de va nog filmningen som gjorde det och lite låten

"censur" för här fick man inte skämta med sina vänner om att dom först sagt att dom hatar studsmatta och sn är med i en film..

nejjdu jeppe, då ä fn min bättre, även om den här va ganska bra oh dålig på samma gång.P fast mest bra! jaja, studsmattahojj ä ju kul, även om ni suger på de, satte dubbel tailwhip en gång i tiden:D(claiming)

Den sög jeppe! Du är sämst på matta! Så jävla värdelös film! ÅHHHH! jävla jeppenator så jävla överskattad! Asså seriöst! Fan äre här för skit! JAg ska personligen komma till jävla mora och gör dig I......

Ojoj nu varte aggresivt! Fin liten film jeppe:D:D
Fin film! Du var ju ganska bra på att snurra du!
Titti måste ju bara öva lite mer på att corka snurrarna:D

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp