Film: Studsmatta - pojken_fran_bergen

aa ni borde ha uppvisningar .. men ni måste vara säkrare och lätta i kroppen...

den feta mattan så ju sjukt härlig ut!!!! var har ni fått den ifrån??

feeet! =) Jag skulle gjärna villja veta vad det är för musik i filmen bara, den var skitbra...

någon som kan upplysa mej om det?

<3

haha andreas är alldeles för divig hur kan man säga så ? han är väll hur ödmjuk & trevlig som hälst. eller så är de så att adde knäcker ballban så hårt så han blir ledsen och måste försöka dissa adde på något konstigt sätt. vem vet. grym rulle

ruuk sa:
haha andreas är alldeles för divig hur kan man säga så ? han är väll hur ödmjuk & trevlig som hälst. eller så är de så att adde knäcker ballban så hårt så han blir ledsen och måste försöka dissa adde på något konstigt sätt. vem vet. grym rulle
helt rätt ruuk. adde är kanske den ödmjukaste person jag träffat.. så jag tycker inte du ska utala dig om det där ballban

riktigt häftigt att ni kan springa på väggen och bakåtvolta, jag har försökt på tjockmatta men det funkar inte. den där studsmattan i skogen skulle man ju inte säga nej till!

Fin fint, jag sätter inte dubbel än :P

Lycka till med hoppningen!

Ni vet inte hur gryym han e på studsmatta (andreas ojamae) men han är typ lika gryym på lagg!!!!

lillkillen å andreas ägde ju.
ni andra var inte så jäla bra men de kanske bara beror på vilka klipp ni tog me i redigeringen..
men fan va coolt de va me dubbelvolter. har inte vågat pröva ännu men får göra de i sommar.

Bomanonskis sa:
lillkillen å andreas ägde ju.
ni andra var inte så jäla bra men de kanske bara beror på vilka klipp ni tog me i redigeringen..
men fan va coolt de va me dubbelvolter. har inte vågat pröva ännu men får göra de i sommar.
va inte tompa bra? tror inte du har sett hela filmen

inge stulet i mitten av filmen heller.. skillnaden är bara att det är bert karlsson istället för helikoptrar... ^^ ;)

Sjuka trick må jag iaf säga! Riktigt sjuka!
Grymt bra filmat och redigerat också!

tjooo, jävla nice volter BRA GJORT lite taskig kvalite men sak samma, men den var lite lång men det va bra :P

cool redigering och triken var ochså coola. ni flyger fan 3m upp i luften!!!

Tillbaka
Topp