FILM! - studsmatta

JackL

Ny medlem
FILM! - studsmatta
Hej. Här är en liten film på mig , brorsan (littleBill på freeride) och en polare när vi hoppar lite studsmatta:

Måste tillägga att vi har filmat med digital kameror så förvänta ingen kvalité och inte heller någon häftig klippning eftersom ja slängde ihop den på 15 min med första bästa musik.

http://rapidshare.de/files/18993962/Studsmatte_Film.wmv.html

Låtar:

Dope- Die motherfucker die

Slipknot - Duality

Megadeath - symphony of destruction

Enjoy!

Senast ändrad:
FILM! - studsmatta
Ja ska lägga upp den på en annan sida me så ni som har laddat för mycket och inte fattar rapidshare kan kolla.

FILM! - studsmatta
Jo, alla har ju inte samma musik smak. Men kan ni inte föreslå lite bra låtar då? kanske kommentera hoppningen med...

FILM! - studsmatta
Måste tillägga att vi har filmat med digital kameror så förvänta ingen kvalité och inte heller någon häftig klippning eftersom ja slängde ihop den på 15 min med första bästa musik.

FILM! - studsmatta
ja tyckte filmen sög. jovisst ni jorde en hel del grymma trick meen ni landa int dom flesta o filmen va riktiit dåliit redigerat o ja hatar sån daer musik!

FILM! - studsmatta
Höhö, det gäller att ha IQ på topp och hjärnan igång för att fatta rapidshare ibörjan=9 Satt i 1 timme förut och bara stirrade efter bokstäverna man ska fylla i:P Men igår såg jag ett par färg glada siffror och bokstäver, det är dom man ska fylla i=)

FILM! - studsmatta
Oggo: Dom flesta tricken sätter vi varje gång men det är ganska mycket oseriös hoppning.
Ville inte göra det så att man klippte bort alla vurpor och bara visade det man klarar, då ser det så tråkigt ut eller vad man ska säga. Det finns ju länk till Putfile, men det laggar.

FILM! - studsmatta
fett grym film asså jag fattar inte hur man gör sidovolt och massa skruvar när man gör volter men fett skön film iallafall

FILM! - studsmatta
hmmm ni kanse borde satsa på lite trevligare filmning ich lägga ner mer tid på klippningen.. hoppningen är ju på gång men öva lite mer så blir det julafton sen

Snödjup

Tillbaka
Topp