Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vafan, dom blåser förbi snabbare här i norrland.Filmjoelksmacka sa:coolt om man tittar på målnen som rör sig i raket fart.![]()
Säger det samma... hehe=PDeespin sa:vafan, dom blåser förbi snabbare här i norrland.Filmjoelksmacka sa:coolt om man tittar på målnen som rör sig i raket fart.![]()
Haha jo, ska nog ta bort den:P Ja redigeringen är inte den bästa, för jag slängde ihop den rätt så fort, sen så är det jag som hoppar i hela filmenadam_h sa:första filmen blir jag arg över att du ens lägger upp andra filmen va ok redigeringen va lite slarvig men duktiga hoppare musiken va chill oxå..
för att han la in en film innan där han bara sprang runt mattan.simon_ahlen sa:Jag tyckte den va bra varför klagar alla?
Jag vet inte, ska tänka på det till nästa gångCoke sa:nice men varför filma med fisheye hela tiden ?
Ja, det blev en gullig liten ansiktslandningKruxeliduX sa:nice. skönt me dubble. fasst såg ut som att du baila ordentligt på den första..
tänk om han inte satte det men ville visa att han provade=)TJohan sa:Skönt med dubbla men filma inte de misslyckade hela tiden
Ja, så var det faktiskt. Jag testade tre ggr, sen gjorde jag illa armen så jag testade inge mer. Satte den aldrig.avillberg sa:tänk om han inte satte det men ville visa att han provade=)TJohan sa:Skönt med dubbla men filma inte de misslyckade hela tiden