[Film] studsmattefilm

• Trådstartare Trådstartare T_J
  • Start datum Start datum

T_J

Ny medlem
[Film] studsmattefilm
Hej gott folk!

Efter allt klagande på min andra rätt oseriösa film så tas den bort. Istället får en seriösare film ligga här.

Skriv gärna en gullig kommentar också, :)

Musik: Fort Minor - High Road

Senast ändrad:
[Film] studsmattefilm
Att studsmatta är roligt:) Jag har filmat lite till en ny film nu. Ska redigera, sen kommer den väl upp här.

[Film] studsmattefilm
SÅ Jävla bra du är Bästa filmen jag har sett..................................NOT

[Film] studsmattefilm
Najsnajs, Nära på Dubbel

Senast redigerad av en moderator:
[Film] studsmattefilm
första filmen blir jag arg över att du ens lägger upp andra filmen va ok redigeringen va lite slarvig men duktiga hoppare musiken va chill oxå..

[Film] studsmattefilm
adam_h sa:
första filmen blir jag arg över att du ens lägger upp andra filmen va ok redigeringen va lite slarvig men duktiga hoppare musiken va chill oxå..
Haha jo, ska nog ta bort den:P Ja redigeringen är inte den bästa, för jag slängde ihop den rätt så fort, sen så är det jag som hoppar i hela filmen;)

[Film] studsmattefilm
Alla måste väl få visa upp sig med sina skills? är väl tur att alla inte blev proffs direkt skulle inte va så kul kanske! tycker de e grymt att man har mod att lägga upp en film även om man inte är bäst och vet att folk som dom flesta som svarat skriver som ni gör!!! //Richard "keep it up man"

[Film] studsmattefilm
Nice men Varför ha så jävla stora kläder det är inte enns snyggt .. sen tjafsar man ihop med dom ..

det ska vara vandliga kläder ...

Tillbaka
Topp