Film: Trampoline 2K6.. ny trailer ! + extra film

Mattias_h

Ny medlem
Senast ändrad:
yää nu har juh skills;P.. det enda jag tänkte på va att kameran skakade mycket!.. skaffa ett stativ eller använd det om ni har ett..

Fett ball film asså skills x5 Mycke bättre än förra trailienr o den va riktiit fet den också:D

LÄngtar så grymt mycke till hela filmen meen den förra låten va mycke skönare tycker ja;);)

texten i den andra filmen va för lång och i fel färg.. man han inte läsa klart allt å så såg man knappt vad det stod.. för texten va grön å allt annat ocksså!.. annars soft!

Den nya editen är GRYM! Men, killar...quicktime suger...gör så man kan titta den i något annat format!

5/5 klockren!

Senast ändrad:
Bra tricks men det ända mesiga är att det står nån och studsar upp hela tiden, klarar ni inte tricken annars eller, annars bra

vare en kangaroo?????

sjukt bra stil på allt oxå

Senast ändrad:
ha ja kommer ikapp snart...tog ju dubbel back å side i helgen :D

fixa så den spelar upp i quiktime, de e ju så segt annars

Senast ändrad:
riktigt skön trailer. låten ger en skön "känsla" som ger lite action till den o man vill se filmen. sköna cork 9 o dubbelvolter.

Irra sa:
Bra tricks men det ända mesiga är att det står nån och studsar upp hela tiden, klarar ni inte tricken annars eller, annars bra
om nån studsar upp så kan man göra tricken snyggare. skulle gärna vilja se att du gör likadana tricks utan att nån studsar upp och dom ska va me lika mycket stil oxå!!!

ASberg sa:
ha ja kommer ikapp snart...tog ju dubbel back å side i helgen :D

fixa så den spelar upp i quiktime, de e ju så segt annars
hehe :D men jag vet inte hur man fixar det :P vissa säger att jag ska ladda upp den så det inte är i quicktime:P vette fan ja!

vad har ni för matta?? fan vad högt ni kommer!!

nä jag måste fan skriva ett till inlägg!!...

efter att ha kollat på denhär filmen ett antal gånger så får jag rysningar pga att låten passar så sjukt bra ihop med hoppning å så! sen är tricken absoulut inte att klaga på!!! älskar cork 720 truckdrivern som det är feeeeeeeet höjd på!! å jag ser fram emot filmen nu!

Irra sa:
meen idiot testa tricken utan studs själv då........gick de bra....inte???.....då så, sluta klaga

Betyg: 200/5:D

Irra sa:
ja men det är väl ganska uppenbart? man är ute efter att ha fett me höjd så man slipper tok snurra för att hinna en te.x cork 9?

det är coolt när nån står och ger studds.. dom som inte har så vågar inte hoppa högt och har inga benmuskler..

härlig film :)

Tillbaka
Topp