[Film] TWP's Vinterfilm 08

paffare

Medlem
Så, nu är årets film klar. Hoppas att det har blivit en förbättring från förra årets film. Dessutom har teamet utökats med två nya åkare, iallafall i år. Detta var våran andra säsong jibbing. Vissa av klippen är filmade med en sd kamera medan min är hd vilket gör att det blir lite suddigt på vissa klipp, ber om ursäkt för det.

http://www.vimeo.com/1006212

Enjoy. Glöm inte att slänga iväg en kommentar också

//Anton L, The Wannabees productions

Helt ok
ni borde fixa er ett nytt namn tycker jag

Senast ändrad:
Kul att se att pencil-stylen är tillbaka efter ett par års uppehåll!

Om ni gör en film av denna nivå så vill man se mer skidglädje och inte så mycketasbajswantittobe så jätteseriöst..... Mer åkglädje i redigeringen helt enkelt då filmningen och åkningen ibland inte var på topp... Men inget störande i filmen iaf!

Ryan_Carlton sa:
Kul att se att pencil-stylen är tillbaka efter ett par års uppehåll!

Om ni gör en film av denna nivå så vill man se mer skidglädje och inte så mycketasbajswantittobe så jätteseriöst..... Mer åkglädje i redigeringen helt enkelt då filmningen och åkningen ibland inte var på topp... Men inget störande i filmen iaf!
Tack så mycket för tipsen, men hur ska man få till mer åkglädje i redigeringen då? fanns inte så mycket roliga klipp att ta från tyvärr. Men de blir nog ändring nästa år när jag ska börja filma lite mer. Pencil-stylen?

pencil-stylen = den gamla hederliga SPIIIKEN!!!

jag tyckte filmen va bra! skön åkning, redigering å filmning.. kanske inte den bästa "skidglädjen" då de bara matades på åkning utan paus eller något snack eller liknande.

kul å se alla boys from da hood shredda :) ni har utvecklats i år som fasen, jag gillade filmen! :D
måns å lucas shreddar på bra, ni skulle ju bett om klippen från Orsa! :o

den var riktigt rolig att se på , bra musik och redigering
sen så var åkningen riktigt bra, grym utveckling under året :)

jeppenator sa:

jag tyckte filmen va bra! skön åkning, redigering å filmning.. kanske inte den bästa "skidglädjen" då de bara matades på åkning utan paus eller något snack eller liknande.

kul å se alla boys from da hood shredda :) ni har utvecklats i år som fasen, jag gillade filmen! :D
haha vi har väntat galet länge:P

Alla ni som säger bra utveckling från förra året och så, har ni jämfört med vår gamla vinterfilm då eller?

M-D sa:
jeppenator sa:

haha vi har väntat galet länge:P
danneå julle redigerade den i helgen, så den är på G
kommer nog snart skulle ja tro

Tyckte filmen var skön, kunde varit lite mer glädje i filmen annars bra...
Bara 2 sessonger? Ni är bra för bara 2år.
Hoppas ni förtsätter så man kan följa er :P

Peace julle...

Härlig rulle :) kanske inte bästa redigeringen eller filmningen men det funkade helt klart. Bra låtval förutom sista tycker jag, Strokes är alltid grymt! Härlig åkning, det kan man inte klaga på. Vissa klipp kanske det var lite lägre standard på men det bra i helhet. Bra kvalité på de flesta klippen dessutom, det är ett plus! :)

Tillbaka
Topp