Det var inte jag som har filmat... det är "jiiiberishs" pappa som filmat..jeppenator sa:störde mig på en sak å de va att man alldrig såg vart han landade.. filma hela vägen.. sluta inte mitt i hoppet.. sånt kan man störa sig som fan på..(iallfall jag)
annars var det sjukt skönt.. man måste inte vara bäst! det gäller att ha roligast.. å de tror jag ni hade!![]()
ja det tror jagJobbern_in_GBG sa:Är det Samma hopp som Filip, Fredrik och Fabio hoppar på i High Chaparall, avsnitt 1 i tredje säsongen?
fabio har grym stil i luftenJobbern_in_GBG sa:Är det Samma hopp som Filip, Fredrik och Fabio hoppar på i High Chaparall, avsnitt 1 i tredje säsongen?
fabio har alltid grym stil!Kossan sa:fabio har grym stil i luftenJobbern_in_GBG sa:Är det Samma hopp som Filip, Fredrik och Fabio hoppar på i High Chaparall, avsnitt 1 i tredje säsongen?
wordKruxeliduX sa:Ok, redigeringen va sådär filmningen sög å åkningen va inte på topp men ja blev rätt så sugen på å dra dit : )
fabio e BÄST!!! Fabio FTW!hyllengren sa:fabio har alltid grym stil!Kossan sa:fabio har grym stil i luftenJobbern_in_GBG sa:Är det Samma hopp som Filip, Fredrik och Fabio hoppar på i High Chaparall, avsnitt 1 i tredje säsongen?
MBackstrom sa:Najs, vare varmt i vattnet?
Stikk till järpen då... de fins ett vattenhopp där...ska dit när de blir varmt ijen ;-)JagGillarSkidor sa:förlåt men ja drar bättre trick på snö än va ni gör ner i vatten så filmen va inte så kul att titta på.. de ända som va bra me den va att man blev jävligt sugen på att dra dit![]()