[FILM] Vattenhopp på Bosön

Carton

Ny medlem
En liten film från vttenhoppet på Bosön...

Åkningen kanske inte är den bästa men det var en rolig dag.

KOMMENTERA!

störde mig på en sak å de va att man alldrig såg vart han landade.. filma hela vägen.. sluta inte mitt i hoppet.. sånt kan man störa sig som fan på..(iallfall jag)

annars var det sjukt skönt.. man måste inte vara bäst! det gäller att ha roligast.. å de tror jag ni hade! :)

jeppenator sa:
störde mig på en sak å de va att man alldrig såg vart han landade.. filma hela vägen.. sluta inte mitt i hoppet.. sånt kan man störa sig som fan på..(iallfall jag)

annars var det sjukt skönt.. man måste inte vara bäst! det gäller att ha roligast.. å de tror jag ni hade! :)
Det var inte jag som har filmat... det är "jiiiberishs" pappa som filmat..

jag har bara klippt filmen av de klipp som fanns..

Är det Samma hopp som Filip, Fredrik och Fabio hoppar på i High Chaparall, avsnitt 1 i tredje säsongen?

bra men somsagt filma hela vägen. Ett annat tips är att inte skriva "the end", ja tror man fattar ändå + att det ser rätt fult ut.

förlåt men ja drar bättre trick på snö än va ni gör ner i vatten så filmen va inte så kul att titta på.. de ända som va bra me den va att man blev jävligt sugen på att dra dit;)

JagGillarSkidor sa:
förlåt men ja drar bättre trick på snö än va ni gör ner i vatten så filmen va inte så kul att titta på.. de ända som va bra me den va att man blev jävligt sugen på att dra dit;)
Stikk till järpen då... de fins ett vattenhopp där...ska dit när de blir varmt ijen ;-)

var där igår,riktigt kul.. det gör, som F-G sa, ont att krascha där med, landade på mage nåra ggr.. men grymt kul att hoppa :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp