[FILM] vegas test!

• Trådstartare Trådstartare paddnacke
  • Start datum Start datum
[FILM] vegas test!
sry min dator hackade upp sig så det blev 2 trådar! johan kan du ta bort den andra?

[FILM] vegas test!
HAHAHHAHA vilken ghetto wannabe lillkille.. HAHA hoppar i sängen o drar en 3a :D

[FILM] vegas test!
fett x), vill ba till lägga, : Usshhhhh!!! va ja hatar sån där musik,. låter ju fan förjävligt?, + så fatttar man inte ett ord, sen så låter de som om dom har smör i keften?. gahhh så jävla KAASS musik de finns..

(de är inte hiphopen ja kritiserar, för ja lyssnar själv på hiphop/rapp, de är franska rappen som stör mej, eller vafan de är förspråk)

Senast ändrad:
[FILM] vegas test!
funderar på att göra något liknande fasst jag kan inte göra tresexti i sängen + att jag inte har en het jävla mån lampa!

och sen märker ju jag om jag tappar mina byxor :/

[FILM] vegas test!
Axel is the shit. Gillar det där i början när du drar upp byxorna,det är så dem ska sitta!

5 snöflingor av 5 möjliga

[FILM] vegas test!
Vafan är freeride på väg när folk lägger upp filmer när de hoppr i sängen med gangster musik!?!?!?
detta är en skidsida, för skidåkare inte en sida på småbarn som hoppar i sängar..då borde du kolla

www.jysk.se
www.ikea.se
www.polarnopyret.se

pinsamt......

[FILM] vegas test!
mannerstrale sa:
Vafan är freeride på väg när folk lägger upp filmer när de hoppr i sängen med gangster musik!?!?!?
detta är en skidsida, för skidåkare inte en sida på småbarn som hoppar i sängar..då borde du kolla

www.jysk.se
www.ikea.se
www.polarnopyret.se

pinsamt......
hahahaha fan va klockren du är :Dälskar dej mest av allt:D

[FILM] vegas test!
truuckarna är ingen jävla lampa som är självlysande men dom kanske inte är helt mattfärg. i verkligheten är dom matt iaf mina

[FILM] vegas test!
Bam´s pro truck på Destructo Som lyser i mörkret!. Garanterad "non slip axel". Färgade Truckar. En av de mest populära trucksen.

[FILM] vegas test!
mannerstrale sa:

www.jysk.se
www.ikea.se
www.polarnopyret.se

pinsamt......
Ska du säga. HULKEN
Inga hulkar på freeride:)

[FILM] vegas test!
mannerstrale sa:

www.jysk.se
www.ikea.se
www.polarnopyret.se

pinsamt......
håller med, helt onödig film..

Tillbaka
Topp