[film] vilket trick?

[film] vilket trick?
jag skulle tippa på ett försök på flatspinn men lyckas inte utan det blir bara en sne backflip och sen vrider han sig på slutet:P

Senast ändrad:
[film] vilket trick?
Varför lägger man inte sånt här i ot-tråden eller officella filmklippstråden? Det ploppar ju upp sånna här trådar hela tiden...

[film] vilket trick?
nån lincon sen 90 grader på slutet

det var ju inte så jätte bra studs korsa fjädrarna så blir det bättre

[film] vilket trick?
sne backflip. inte lincoln. och inte flatspin! absolut inte rodeo 450 som da-keffy-boi skrev!!!!

[film] vilket trick?
Safety sa:
sne backflip. inte lincoln. och inte flatspin! absolut inte rodeo 450 som da-keffy-boi skrev!!!!
eeee vah? haha de e hur enkelt som hellst att se att de e en rodeo 450 han snurrar först 45-90grader å sen gör en backflip = rodeo 450.. om du iställe hade snurrat 90 grader till på slutet hade de blivit rodeo 540 =) läs på jacob westers tricklexikon för er som inte tror mej

[film] vilket trick?
NEJ! Jag ser inte att han roterar 450 grader! Jag ser att han gör en bakåtvolt och roterar 90 grader. Alltså backflip 90

kOM IHÅG: 360 ett varv, 450 mer än ett varv, 540 ett och ett halft varv.

[film] vilket trick?
SverigeTomten sa:
NEJ! Jag ser inte att han roterar 450 grader! Jag ser att han gör en bakåtvolt och roterar 90 grader. Alltså backflip 90

flppen räknas som ett varv eller hur?!?!? då skulle man ju säga frontflip 360 ist för misty 720..... LOL

[film] vilket trick?
ePousette sa:
SverigeTomten sa:

flppen räknas som ett varv eller hur?!?!? då skulle man ju säga frontflip 360 ist för misty 720..... LOL
Du har rätt i för sig... Att göra en bakåtvolt innebär att göra en 360 grader rotation VERTIKALT. Att snurra ett varv HORISONTELLT är en 360. Om man skulle plussa ihop det så skulle det bli 720.

Jag tycker att det är fel att säga att frontflip är en 360 (Det är ju rätt iofs, om man tänker en vertikal 360)

Eftersom en frontflip och ett varv (en vanlig spin) är rotationer i två olika riktningar så borde de inte plussas ihop.

[film] vilket trick?
Varken rodeo eller flat det är en konstig lincoln till sprattel sprattel å nästan 180....

haha tycker bara den ska heta sketchy 450 ^^

Tillbaka
Topp