Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur fan blir det 450 :O Han snurrar ju knappt (åt sidan)kellner sa:rodeo 450 tror jag =D
eeee vah? haha de e hur enkelt som hellst att se att de e en rodeo 450 han snurrar först 45-90grader å sen gör en backflip = rodeo 450.. om du iställe hade snurrat 90 grader till på slutet hade de blivit rodeo 540 =) läs på jacob westers tricklexikon för er som inte tror mejSafety sa:sne backflip. inte lincoln. och inte flatspin! absolut inte rodeo 450 som da-keffy-boi skrev!!!!
tror nog på ditt förslag.....Deespin sa:
flppen räknas som ett varv eller hur?!?!? då skulle man ju säga frontflip 360 ist för misty 720..... LOLSverigeTomten sa:NEJ! Jag ser inte att han roterar 450 grader! Jag ser att han gör en bakåtvolt och roterar 90 grader. Alltså backflip 90
kOM IHÅG: 360 ett varv, 450 mer än ett varv, 540 ett och ett halft varv.
Du har rätt i för sig... Att göra en bakåtvolt innebär att göra en 360 grader rotation VERTIKALT. Att snurra ett varv HORISONTELLT är en 360. Om man skulle plussa ihop det så skulle det bli 720.ePousette sa:flppen räknas som ett varv eller hur?!?!? då skulle man ju säga frontflip 360 ist för misty 720..... LOLSverigeTomten sa:NEJ! Jag ser inte att han roterar 450 grader! Jag ser att han gör en bakåtvolt och roterar 90 grader. Alltså backflip 90
kOM IHÅG: 360 ett varv, 450 mer än ett varv, 540 ett och ett halft varv.
so rightSverigeTomten sa:backflip 90..