Film: What jesus would look like...

Josslo

Ny medlem

Tjena. hittade en grym kille på NS. tyckte den va värd att lägga upp så att ni som inte sett den får kolla in en ganska så sjukt duktig kille...

Look & Learn !

Åkare: Tom Wallisch (T-Wall)

Senast ändrad:
sjuka skillz på railsen och i hoppen men jag tycker det ser fult ut att åka utan stavar.

Säker snuub! Men faan va fult de är utan stavar, allt ser ju mer o mer ut som inlines nu för tiden. O de e INTE bra!

Brutalt säker!

Han kanske inte bryr sig så fruktansvärt mycket om att man ska se rätt ut på railet i början av filmen, eller så har han helt enkelt lyckats knäcka de flesta av stavarna, det borde ha kommit en o annan vurp på vägen om man snurrar såpass mycket på handrail. Sedan tar de ju lite mer tid om man ska bära extra varje gång man ska upp, även om de kanske e ett ohållbart argument... tycker iaf de va helt ok utan stavar....

den ungen såg ut att kunna de han gör;D

ps.rail session i mårn på steepstore i ö-sund, pris för bäst trick å bäst overall(tror ja:S) kom!!

Sett den innan...grymt skön stil, men ge han ett par stavar så han inte ser ut som en bladeåkare.

Helt galet, !

jag kan itne ens fantisera om hur många rails han har pungat..

dock minus för o köra utan hjälm..

alwaysCrash sa:
Helt galet, !

jag kan itne ens fantisera om hur många rails han har pungat..

dock minus för o köra utan hjälm..
vadå minus för att han inte körde med hjälm, det är väl fan upp till var och en om dom vill köra med kruka. mupp

^^ Killen heter "Alwayscrash", vad mer behöver man säga om varför han är emot att killen inte har hjälm?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp